To jsem rád, že jsi ráda.. :-)
Není zač děkovat.. ;-)
ani nevieš, ako si to vážim a som rada :)
díkes
Tvé hříčky se mi líbí.. :-)
*T
to je krásne "jaro"... dík :ˇ)
tak jedno hezký jaro posílám ještě
tady :-)
tak jedno hezký jaro posílám ještě
tady :-)
ja raz pôjdem navštíviť 2.x Paríž...som si to minle sľúbila ako som od niekoho čítala niečo krásne o Paríži...presne som to tak cítila;)
Jo, to je pěkný. :-)* Připomnělo mi to, když jsem byla v září na 3 dny v Paříži a poslední den začlo hrozně pršet...tak jsme si tak říkali, že Paříž pláče, protože odjíždíme. :-)
;)
keď sa ti páči, tak je fajn...:*
Symbolický jarní deštík...
Hezká, ovšem nic víc...
možno máš pravdu, že som to tam nemusela dať, ale neviem, neviem...príliš svoje veci už nemením, keď to napíšem, ale ešte uvidím;)))
good idea;)
a haiku to nie je..."oblaky placu" - je to personifikacia a tvoj usudok..cize ee. Ale nevadi, kedze si ani haiku nepisala, ja len tak aby som otazku zodpovedal.
Pekny den prajem!
"lebo" mi tam pride uplne zbytocne a kaziace rytmus.
waw, že haiku...práveže som si myslela, že haiku by to asi nemohlo byť...viem veľmi málo o haiku, ale niečo je tam aj s počtom slabík...a to mi nesedí;DDD
ale som rada, že sa vám páči;)))
síce si napísala, že tip, ale nedala si...;DDD
som rada, že sa ti to páči...;DDD...lebo to znamená, že to nebol vyhodený čas sa sem pozrieť;)
som rada, že vám stálo za to sem sa prísť pozrieť, keďže sa vám páči;)
:) jo, aktuální jak má být...*
ako vravím...netreba vždy súdiť podľa názvu...občas môže byť klamlivý;)))
a mám právo aj na smutné;PPP...hlavne keď niekomu niekto chýba, že?;)
vida, už som sa zľakol, že zas niečo smutné, neveselé, a ty takto ;))