ano, věřím musí to být zvláštní.. :) není zač, bylo mi potěšením. Měj seee
Pro Jonash:
Je to takové "vězeňské" rozpočítadlo :-)
Díky za návštěvu (není obvyklé vracet se k sedm let starým literárním pokleskům) a za ocenění.
někdy se v tom ztrácím. ( myslím že trošku to zamotat byl záměr autora) ale ná mě místy až moc.. ale jina se mi to líbí, je to milé, pěkné tipu hodné :)) ***
Pro Soňa:
No máucta; tenhle poklesek se ještě nepropadl někam do webového pekla? :-))
Děkuji za návštěvu.
Pro mylenka:
My máme v Beruškách tak trochu duplicitu. Ale větší je ta větší :-)
Ta naše nespí, přijela v půlsedmé z Prahy a v osm razila do města slavit čísi narozeniny... nevím , proč se všechny berušky nenarodily v jeden den. Pořád lítá něco oslavovat :-)
Pro mylenka:
> že by všechny berušky na světě byly vypočítavý mrchy?
Všechny ne. Znám nejméně jednu lepší (ale ta teď spí, tak to neví :-) )
Jo najde :-) má-li chuť si Tě přečíst :-)
Ach jo, že by všechny berušky na světě byly vypočítavý mrchy?
A padesátiletí kmeti chudáci?! ;-)))
Pro m.sheila:
I po takové době se ještě najde čtenář (a dokonce pobavený, či spokojený čtenář)
Děkuji za návštěvu.
Mně se to líbí strašně moc, vážně! Típ jak noha! Fakt, zajímavě napsaný, úúúú, nadšení:D
Pro danka.
Jenže já vím. Tak na to není omluva :-)
Pro ponožky:
Já už dnes tak jistě nevím, jestli ano, ale děkuji.
A avízo pro D.P.
Pro alfonso:
Pro rapování tohohle textu si neumím představit ten správný rytmus. Zdá se mi, že pro tenhle účel mají ty verše málo slabik.
> Rapovat nebo zažít...
to snad zažil každý raper, ne? :-))
nové (pro mě...) lidi čtu od blbůstek, třeba sei povídkám dopracuju. tohle by se dalo dobře rapovat, ne? i zažít...:o)
Kdy naposled? To taky, ale to je ještě na jednu (předposlední) sloku. Vzhledem k tomu, jak se v poslední době vlečou soudní spory, by tohle 'Kdy naposled' mohlo naznačovat taky zcela jinou fázi biologického rytmu :-) A k smíchu to asi moc není. 'Dal a má dáti' je z jedné písničky.
Po téhle Tvé odpovědi si uvědomuji, že i v tom našem peNĚŽNĚ-početním světě jsou stále ještě situace, kdy peníze jsou až na druhém místě. Aspoň pro někoho. A to mě těší. Dík za názor.
no mě napadlo kdy naposled
Přece 'Dal' a 'Má dáti' :-)
zaujal mě poslední řádek
Ona počítá? Co a proč?
jinajk *t
Ona to až tak moc báseň není. Občas mě napadne kousek říkanky a tak si ji (pro radost) rozepíšu. Tohle byla spíš taková blbost. Ale jestli 'dobrá blbost', pak děkuji. Skládám raději povídky. Jsou dlouhé. Nikdo je nečte. Moc mi to nevadí. Jen mě pak překvapí chvála za takovou... jak už bylo řečeno/psáno :-)
Dík a zase přijď, necítíš-li se mým poděkovánim uražen :-)
Hodně dobrá básen nějak mě zaujala má něco do sebe