Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo mi kdo dá
16. 03. 2001
10
0
5094
Autor
Kytička
Co mi kdo dá
Co mi kdo dá
Co mi kdo vezme
Proč se mi zdá
že tolik mrzne
Mrzne mi v duši
On to však tuší
Zebe to, bolí
Jsem jako trn v poli
Osamělá a přece s ním
Zmatená a přece vím
že nejde vše tak jak by člověk chtěl
Mám či nemám
Sama sebe se ptám
Znám jen
Strach. Obavy. Rozechvění.
Možná z rozloučení.
A pak? Jen osamění.
Navždy_Tvůj
10. 10. 2002
Krel: Ano, ano, píši hodně depresivních ač romantických..., ale díky
díky všem...
Blaznivkaaa
22. 04. 2002Blaznivkaaa
01. 03. 2002Miroslawek
12. 06. 2001
Je z toho cítit prožitek, opravdovost, ale jako básnička mi to moc nesedí. Ovšem k určitému účelu pro jednoho člověka to může být působivé.
Albi**Reo
Uá. Já sem tak šťastnej, když vidim šťastný lidi.
Děkuji Ti Kytičko.
PS: přeju Ti, ať se u tebe zastaví už na věky
A kdyby náhodou ne, tak se stav.
Funda: Moc děkuji, myslím, že chvíli u mě vydrží. Jsi moc hodný. Když mě opustí, zastavím se :)
Funda: Našla jsem štěstí! Díky, nevím, jestli přišlo právě od tebe, ale přišlo, snad se na chvilku u mne zastaví a nepoběží hned dál. Díky. Jsem šťastná.
Já v něm žiju 24 hodin deně.Až se někdy potkáme, tak Ti ho musím kousek dát.
Hm, to bylo rychlý. Možná to považuji za rychlé, těmi rychlými dvojverši. Dovolila bych si mít výhradu k poslední sloce a závěru. Máš tam "znám jen" a pak na konci "jen osamění". Možná bych na konec dala jen slovo "osamění."
Možná si nechtěla kritiku, promiň. Já ještě nějak nezaznamenala, co znamená to N.
Působí to na mě lidově. Možná by to šlo i zhudebnit. Ale proč takhle zvěčňovat smutek, ten není vzácný, což takhle psát o štěstí?
Co je štěstí?
Štěstí je hřejivé, mazlivé, ale nedoceňované nehmotno kolem nás.