Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seImbecilovina V.
11. 07. 2006
11
1
3879
Autor
Eidam
Takovej bolák na noze…to je zlej sen… říkal jsem si. Vypadal jako bradavice, ale s tím rozdílem, že neměl bradu.Tak jsem mu dal název…nohavice. No nedivte se, vždyť byl na noze, tak jak jinak jsem ho měl pojmenovat?. Ptal jsem se Edy co si jako o tom myslí.Jestli je to dobrej nápad…ta nohavice. Eda je velkej chytrolín…vymyslí třeba jak se na oběd najíst a moc se nenadřít. Nevím jak to dělá, ale vždycky přinese kolem oběda takovej trojdílnej talíř z deklem a je vněm jídlo. Tak jako dneska. Oddělal dekl a prej, že se nají. Tak jsem se ho zeptal a ukázal mu nahavicu. „Fuj to je hnusný“ řekl. A že prej to není nohavica…prej nohavica hraje folk a má harmoniku a řekl mi, že je to vřed.
1 názor
papík: hulá :)
Honza: děkujů
zorka: chamáchám tukut cha :)
norsko 1 : dekuju
petru: nějak se musím jmenovat...( je to proto že jsem pul roku jedl jenom smažák a teď ho nesnáším) :))).
kimi :dík
Kanče... jo a propó jdu na pivo...su vyschlej jak ... prostě jdu :)
Tram : mích léčí.....dík