Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePetrohrad
14. 07. 2006
5
0
3124
Autor
Renas
dnes som napisal basen, v ktorej som ani neviem preco spomenul Petrohrad. vysiel som na terasu s deravym platennym pristreskom a pod nim sedel Drak, nejaky poliak, ktoreho som nepoznal a ich kolega Gary. Prave sa rozpravali o Petrohrade. Divne. Naliali mi whisky s kolou a polozili predo mna flasu piva. podakoval som a ticho som cucal pivo. oni sa dalej bavili o kilegoch z prace. nemal som co dodat a tak som ticho sedel a pil. na zemi sa povalovalo zlte detske telefonne sluchadlo, z ktoreho telefonujem bohu, ked som strieskany. zajtra nejdem do prace, takze je vsetko ine. nocny vanok je iny, pivo je ine, whisky je ina, ja som iny. z vedlajsieho domu pocut u2 a ja som ticho. obcas poziadam Draka previnilo o cigaretu a fajcim. cigarety su ine. vsetko je ine. Knizka od Iriny Deneznikovej (alebo Dereznikovej) je docitana a chystam sa na toho Gogola. Rozmyslam nad tym Petrohradom. Taketo veci sa mi stavaju casto. Potom sa odpotacam k pocitacu a pisem. A potom dopisem a idem dalej pit, pretoze zajtra nevstavam do prace a nie je tu nikto, kto by mi v tom zabranil.
nieee ... som ti pisala, ze obcas zavolaj aj mne, nemusis sa furt len s nim - s bohom - vykecavat ...
hmmm sankt-peterburg ... moja platonická láska
ináč fajn pocitovka ... občas cez to žlté slúchadielko zavolaj ...
Aššurballit
16. 07. 2006
tak moment... co sa teraz deje v petrohrade? o tom som doteraz nevedel... idem si teda mrknut spravy... toto je demokracia
Skotačící děcka jsou ty myšlenky, přeskakují se navzájem a vytvářejí pocit intimnosti bez intimity. Vypadá to blbě, ale tak to na mne působí.