Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNoční výjev
Výběr: Fouckault
07. 08. 2006
7
0
1725
Autor
Lin_Sien_2
Cosi podobného dračí hlavě
vynořuje se a s hadím trupem mizí
hravými pohyby v mlžné tmě zahrady
Jiskra za jiskrou odlétá ze ztuhlých těl kmenů...
V dozvuku zahřmění slyším kohosi jak pláče...
mě napadlo, že pláče někdo, koho třeba kous ten drak nebo kdo se ho lek....
pak je tu ještě možnost, že pláče ten drak- chudák, vždyť bylo vidět, jak plný silných citů vlétl mezi ty stromy a třeba se v něm neco uvolnilo.... :-)
Lin_Sien_2
08. 08. 2006loser ne poser
08. 08. 2006
texaský masakr motorovou pilou? :)))
ne, vážně...atmosféru to má fantastickou, i když to doslova nechápu, tak to na mě zapůsobilo a "něco" jsem si z toho odnesl...tleskám a tipuju :)
pozorovatel
07. 08. 2006
dobrý příklad textu co s významem čeká na "systém očekávání čtenáře".. který jej nezávisle interpretačně uchopí.. meze interpretace jsou v nedohlednu tudíž je nasnadě se od ní jako metody odpoutat a pohlédnout skrz (nebo do sebe?)
text bude mít reálný podtext ale já ho vidím
jako neviditelnou flexibilní architekturu.. čistá struktura**** co se v ní zazrcadlí je na nás.
příde mi "atmosféricky" velice dobrá, CHTĚL bych tam ale něco konkrétnějšího, na to sem spíš já..-- tohle je jak /dobrej/ překlad z cizího jazyka.