Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChtěla bych....
26. 03. 2001
5
0
3919
Autor
Kytička
Chtěla bych…
Chtěla bych žít ve světě,
kde neexistuje manželství
kde lišky dávají dobrou noc
kde člověk ještě věří na štěstí
kde láska má ještě svou moc.
Chtěla bych začít znova
a zažít pohádku
Možná se realitě schovám
a budu žít v idealistickém pozlátku.
Možná potkám prince
a budu žít zasněná
Možná obrátí se strana mince
a já nebudu nevinná
Budu si hájit svou lásku
a za dobro bojovat
Možná zvítězím
Porazím tu cizí krásku
zase začnu milovat.
Možná najdu svět,
kde nevymřela fantazie
Možná najdu svět
kde nebojí se milovat
Možná poznám,
že i jinde se žije
a nebojí se v srdci hlas
tancovat.
26.3.01, 10,10 hod.
Navždy_Tvůj
10. 10. 2002
No já si "svou pohádku" představuju trošku jinak...ale přesto s jistou částí souhlasím. No hlavně aby to ti dva tam nade mnou dělali pořádně. :-)
Blaznivkaaa
01. 03. 2002Miroslawek
12. 06. 2001Litochowitz
30. 05. 2001
Sluníčko hřeje, lechtá na lístečkách a popotahuje Tě ke květu, viď? :o))))
Že by nějký škůdce na zahrádce? nebo Merle nevyplel a nenačechral kořínky??? Merle Ty to nějak flákáš :o)))
Kyti: drž se slunce... to ti ukazuje směr a táhne tě nahoru... a na zahradníky se vykašli.... ať z tebe není skleníková choulostivka :-))
Eter: flákám se, ale umím si to okecat :-)))
Kytičko, nevzdychej už běžím s tím kyblíčkem a voděnkou abys nám nevzdychala žízní :o))))
Eternal: mě jde líp strašení, když hrozím recitací svojí poezie :-)))
Kyti: neboj se... pojď k nám... my ti nic.. BU BU BU!!!
Eterna+ Merle: Možná mě na chvilku vystrašíte..., ale já se nedám!!! Už budu jen kvést, ne vadnout, takže nemáte šanci :-))
Kytičko, tak já si vezmu kyblíček a bu Tě zalévat vodou, abys lépe kvetla a neuvadala a Merle si vezme lopatičku a bude lopatičkou odhánět škůdce a plevel a pěkně pečovat o Tvé kořínky, co říkáš?
A ty bys krásně kvetla a voněla pro radost nejen nás, ale všech :o) A žádné strašení :o)
Merle, to koukáš, jak jsem z toho vybruslil :o))
Boj se boj květeno, paladin s věčným spojili své síly a budou Tě po večerech strašit :o))))
Merle, vezmeme si prostěradna na to strašení? :o))))
strach je jen tvůj... ten si přinášíš sama...
a bez strachu je všechno jiné... je to jiný svět
Každý sní o pohádce, o ideálech o princích a princeznách... a já se ptám, je někdo připraven tu pohádku žít a vnímat? většina by mi odpověděla ANO já jsem, jsem jsem!
a až jednou ta pohádka přijde, zase provedou nějakou hlopost a z pohádky je noční můra, která marně tluče na žárovku a straší..
A proto tvrdím, že jediná pohádka, kterou jsme schopni žít a vnímat je náš život a né ty zázraky, které jsou tak vzácné, převzácné, že je ani neudržíme chvilku při sobě.
Máme schopnosti i prostředky si ze svého života udělat pohádku, nebo ne? proč spoléhat na nějaké zázraky, nebo kouzelné lidi, kteří nám to přinesou až pod nosánek?
za smutnou čistotu a vyjádřené přání dávám Tip