Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seModlitba
26. 03. 2001
6
0
3199
Autor
affirmation
No nevim, asi by to chtelo na tom jeste pracovat, pripada mi to bezmala vychrleny, narychlo napsany... tvoje basnicky co znam mi pripadaji propracovanejsi...
Merle: to jistě, ale takto filtrovaná realita už není realitou - mimochodem tady vedeme spor starý jako lidstvo samo...Platon by z nás měl radost - nejspíš....
síla účelná a oděvná... chybí tomu pocit reálna.... dobré, ale ne dost na tip
affirmation
27. 03. 2001
Affi: no právě. Jak protichůdné pocity. A inventor by na to chtěl mít nějaký vzoreček (viz auditko). Prostě každý vnímáme jinak.
jasně, příště budu držet hladovku :o)
a k tomu vnímání: Já jsem byl vždycky jinej :o)) a není to poprvé ani naposled.
Hmmm... je to docela nááářež a taky dost smutný, o to více, jestli je to skutečně ze života, ale jedno si neodpustím, ten název je naprosto nemístnej a nemůžeš se odvolávat na Otčenáš, když jsi začal báseň slovy "otec můj" a pak jsi se snažil napodobovat staročeskou gramatiku...promiň, ale tohle byl vážně trochu přestřel...
Marigold
affirmation
27. 03. 2001
no znam veselejsi varace na tuhle modlitbu cafra, co ta wanastovska?
je to desne smutny affir moc moc
kuck kuck kuck, prsk.. mne z toho zaskočil řízek, který jsem požíval těsně před čtením.. kuck hrc
uff.. velký kaliber tato modlidba... nemá to daleko k těm hroboidním básním, které občas píšeš :o) ... dál se vyjadřovat raději nebudu, nechci znovu kuckat.
(máš štěstí že nejde dát antitip)
Kamenna_Tvar
26. 03. 2001
váhal som - ale iba chvíľočku - či z toho bude tip. Bude!
Prerobenie základnej kresťanskej modllitby vôbec nie je originálny počin, ale ty si to epickým štýlom bolestne-ironicky prerozprával do našej doby, pričom to vôbec nestratilo na nadčasovej aktuálnosti a bohužiaľ to bolo a môže byť aktuálne aj o 20, 30 a 100 rokov...