Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se... jitra nahoře bez ... /tváře/
11. 09. 2006
19
14
5485
Autor
NePoe_ta
Jsou a budou
ztuhlá jitra,
kdy si přeješ:
budiž zítra!
Buď již zítra!
Zítra jako napřesrok,
vyčítáš:
proč ta jitra
nesrovnala se mnou krok?
Až to všechno přehřmí
milost vstoupí do hrudi
-
V příští zítra,
utracená jitra
tváře znají
- smyslem v Tobě dozrávají ...
14 názorů
nevím,neznám
28. 11. 2008sestricka.slunicko1
18. 08. 2007
sestřička.sluníčka:<-b> Ej, tu zas někdo okázale přeháněl :) ... otípováním nešetřil v divokém rozmaru.
Vždy se těm lidem divím, však poézii nerozumím, natož bych jí psal.
... a to bude asi tím, že mne samého zrodila jedna neuvěřitelně nežná básnička, maminka totiž ... :)
sestricka.slunicko1
16. 08. 2007
nonamebeast - děkuji za krásné slovo i chvilkové pozastavení. Zrovna se mi nad hlavou přehání bouřka, na rozdíl od Tebe ale ani trošičku nepřehání :)
nonamebeast
06. 06. 2007
hmmm...tak nějak jen prošlo kolem mě...
připomnělo film "avantg." :A jitra jsou zde tichá..
jitra tichá nahoře bez - tak ty beru :o)
střeva prvokova
22. 04. 2007
To je jak můj Jazykolog :-)
přesto mě to nějak nevzalo... asi sem unavenej čéče. Jakoby moc jednoduchý a prostý a současně dlouhý?
Diano; bilá myš.Lenka se nám taky líbila. Obvzláště když jí postihl záchvat nezbednosti :)
Ty naše myšLenky - šeděnky ...
Díky za pozastavení.
Ženo, poněkud předcházíš. O prasečích játrách za 1,50 Kč / kg, to mám v jiné říkačce - Zabijačka.
Přijde na ni s prvními mrazy.
Tož ať Tě nic nemrzí.
Seš zvaná :) ... z plných plic: "i na jelítka!"
... vděk za vzácné pozastavení! :)
To s přízní lehkomyslně, v běhu vytrouseným drobečkům přeháníš.
Jestli okamžitě nepřestaneš marnotratně rozhazovat tipy, zalezu zpět do ulity!!! :)
Brouku, vyslovilas tajné zbožné přání: když poetiku, tak jen takovou, co nežere lidi. Nedostižné! Ale to přesně co bych si přál, kdybych se znovu rozepsal: nechat prostupovat dítka živými tvory. Co že na tom, kdo byl jejich táta ... :)
Děkuji.
Já na bráchu, brácha na ségru: tajit nebudu, chodíme k vám nakukovat, tou dírkou po vypadlém suku :)