Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedeprese - imprese?
28. 09. 2006
13
0
2962
Autor
Nickyx
Vyčerpané slunce
Spadlo z oblohy.
Ze vzpomínek skapává pot raněných
Po osmi pokusech o pochopení.
Stoka přece nemusí zčervenat jen kvůli tobě...
Uhynuly slzy v květináči s láskou
A z tebe zbyl jen rám obrazu
S názvem Jak se máš
Tečka.
Miluju růže
Pro jejich krásné
Trny.
mne se to taky desne libi, jako vic nez obvykle tyjo, ale nechci zpychnout, tak radsi s dekanem a usmevem ztichnu :)
Miluju růže
Pro jejich krásné
Trny.
->to je nadherny a plne s tim souhlasim
jinak se ti tohle moooc povedlo, opravdu!!!!uplne se rozplyvam
:D pravda, včera jsem byl celkem unavený, ale že by až tak? opravím, děkuju moc všem za kritiky a jiným taky za nasměrování do spisovné roviny :)
Oldjerry: původně jsem měl jiný nadpis, ale pak mě napadlo tohle :) snad to nevadilo...děkuji :)
Rabb: aha no dneska už bych si toho možná i všiml :D děkuji, úsměv!
Norsko 1: už jo :)
Jakubisko: nechceš učit češtinu? :) občas se stane no, však víš :) děkuju, smile! :)
Sally: hihi no tak nějak :) děkuju s úsměvem! :)
woman_who_fell_to_earth: aspoň za něco :) děkuji + úsměv :)
woman_who_fell_to_earth
29. 09. 2006
Moc dojemné!Zvlášť první dva řádky jsou super!
Ale všechno mi narušilo to: z vzpomínek.... Tak dlouho jsem se snažila to vyslovit, až sem se smíchy válela po zemi:)
Jsi jako vždy úchvatný....akorát to ze vzpomínek.....a taky o mně :)))
Myslím, že název sedí,ale spíš připomíná vědeckou práci, než báseň - ale jen název... to ostatní nemá chybu, až na to, že mám raději trochu optimizmu, než nějaké depresívní obrazy. (Což mi ale nepřekáží v tom, abych si tipnul).