Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDoporučte ostatním knihu, kterou musí stihnout přečíst ještě dřív než zemřou
30. 09. 2006
0
1
2449
Autor
marw
Kniha, kterou musíte přečíst ještě než umřete
Literatura se píše tisíce let. Pokud bychom chtěli přečíst všechno, co se kdy napsalo o Hamletovi, nebude nám na to stačit jeden život.
Musíme si vybírat - proto se zamyslete a doporučte ostatním jednu knihu, kterou musí stihnout přečíst ještě dřív než zemřou :-)!
Pošlete odkaz svým známým, pomozte s rozjezdem :-).
1 názor
bible už tam je, i nový zákon. ještě že nedošlo ke spojení - už by to bylo dělené druhé místo :).
no jinak jsem fakt spokojený, běží to nějakých 24 hodin, brzy přibude stý hlas - a vytvořil se celkem fajn seznam dobré literatury.
Smetiprach
01. 10. 2006
kurva kdo mi smazal všecky hlasy citadele! navíc jich bylo jenom 36...(((
Člověci, to neni vůbec žádná sranda. Co se mi líbilo dřív, teď nee, a co se mi bude líbit - nevím, něco vymyslím.
ano, slabikář je také dobrý tip, hned vedle Nového zákonu řekl bych :). díky vám všem, kteří jste přispěli - ač jsem původně nechtěl, během první hodiny jsem musel zamezit opakovanému hlasování, protože nějaký aktivista Citadele okamžitě naklikal něco přes padesát :-).
Těch knih je hodně a zároveň není žádná tak důležitá, aby bez ní nemohl člověk zemřít. Ale něco ti vymyslíme.