Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAch...ten vztah
06. 10. 2006
15
0
2780
Autor
Nickyx
Snažil se udělat dojem
A zakopl o její úsměv.
Sametově ji hladil po tváři
Než se nehty nechtě zaryly.
Na ústa jí vysázel nespočet polibků
Když se sám nervózně kousal do rtů.
Honza Casanova, milovník kontrastu...
hm jop to se mi libi :o)
heja ty asi nezpivas ve sboru co?ja jen mela sem pocit ze sem te videla v praze*
Jules_Floyd
09. 10. 2006vlastovka.
08. 10. 2006
jako vazne hoodne zajimave dilko:) takovy...neortodoxni(nevim proc to porad rikam, tohle slovo, kdyz vlastne ani poradne nevim, co znamena, ale snad mi to promines...:) )
člověk_který_není
07. 10. 2006
Týjo, tolik kritik (a ještě k tomu kladných vcelku) jsem ani nečekal ;)
Jakubisko: úplně Tě chápu ;) Když už to bude beznadějné, tak aspoň hvězdičku :D děkuju :)
Beeswax: počítal jsem z tím, že bude poslední řádek hodně diskutovaný...i proto jsem ho tam dal :) děkuji, úsměv! :)
Jarmila_Moosová: no to mě těší , děkuji! :)
Norsko 1: původně to tak myšleno nebylo, lae každý v tom může vidět něco jiného, i proto to píšu :) díkyy + úsměv! :)
člověk_který_není: už zase? ;) díkes! :)
joyce11: vy jste se proti mně spikli nebo co? :D vďaka :)
Oldjerry: ještě to zvážím...ale nic neslibuju! :) děkan :)
velika: jj :) děkuju! + smile
krempi: dík :)
Nesouhlasím s Norem - jsou to jen personifikované duševní pochody, obrazy, jaképak masochistické...
Jistě, je to na hraně, ale vzhledem k tématu celkem nutné - jen ten poslední řádek to trochu rozpliznul - ten bych si rozmyslil a zakončil to jinak.