Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRozpísané
Autor
Aššurballit
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Sedela pri fontáne. Pes štekal. A ja som lúskal jadierka a pľul ich na zem.
Prišla za mnou.
Vraj.
Vyzeráš dobre. Povedala.
A ja som vedel, že to je pravda. Tak som pokýval hlavou. A odpovedal niečo v zmysle. Tiež nevyzeráš najhoršie.
Keď sa ozvalo.
Brý deň, ujo. Pozrel som dolu. Nejaké decko.
Nedáte mi cigu? Spýtal sa, ako by som na strednej napísal anjelským hlasom.
Nemám. Odbil som ho.
Kokot. Zamrmlal.
A mne bolo fajn. Však aj keď som kokot mám čo fajčiť. Pomyslel som si.
A dievča vedľa mňa ma objalo.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Soňa je kamoška. Má pekný rukopis. Pekné prsia. A nikdy by som s ňou nešiel do postele, ak by som nebol skutočne opitý. Mám ju skrátka rád. Ako chlap chlapa.
A ona to o mne vie. A tiež sa ma nesnaží opiť. A zbaliť. A vravieť mi miláčik. Hoci by isto rada.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Potrebujem psa. Alebo sex. Povedala Soňa. Zamračila sa. na zrkadlo. Ja som sa usmial.
A čo to tak spojiť?
Ty si debo nechutný. Schladila moje predstavy.
Ale aj tak som sa výborne zabával na tom ako chodila po byte. Rozhadzovala rukami. Pindala na celý svet. Zvlášť na chlapov. Na to akí sú trápni. A na to akí sú neschopní ju poriadne pretiahnuť.
Prebudilo sa vo mne čosi mužské
Hej. Už dosť. Brzdi. Ohriakol som ju. A ona sa rozosmiala.
Čo sa smeješ? Strácal som pomaly zvyšky sebavedomia.
Ale nič. Odvetila.
Tak čo?
Veď vravím, že nič.
No tak povedz. Otravoval som.
No. Len som si na moment predstavila, že by som s tebou niečo mala. Musím si zapáliť. Povedala akoby sa nechumelilo. A moje sebavedomie bolo definitívne v prdeli.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Keď som došiel za ňou na balkón, vyzerala trochu veselšie. Pozeral som na ňu. Rozmýšľal..
A však nakoniec ja by som ju bez tak nechcel. Napadlo mi. Že to aj tak nemyslela vážne. Nedobytná. Pche.
Odpľul som si.
A kým slina doletela na zem, ja som bol zasa v starej forme.