Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seValčík
Výběr: Print, rebecca13
31. 10. 2006
13
0
2611
Autor
Zbora
Tančíš valčík
na technoparty —
ve sněhu kelímků
v noci
která krájí kotletu na čtyři psy
Tančíš valčík
a vypadá to
jako bys kropila záhony
Tančíš valčík
na dvě doby
Tančíš valčík
a stínáš cudné sebevrahy
Tančíš valčík
a odháníš tím od sebe spící mouchy
Tančíš valčík
po špičkách
a rázem je to charleston
Tančíš valčík
— někdo to má za techno
Díky za odpověď!!! Moc jsi mě potěšila* A jsem zase o něco víc informovanej:-)
Ať ti byt voní ce nejdýl panensky*
Reb:-)
Ale můžu to nesnášet obecně, ne?:-)
Klíče mi ani nepřípomínej...:-)
Hele a když jsme u takových intimních věcí:-) Nejsem Klaus, abych batůžkáře považoval šmahem za falešné levičáky. Ale často přemítám, co tam ti lidi v těch batůžcích nosí:-) Připomínají mi pavouky běžce, co mají na svých zádech kokony plné vajíček a běhají v trávě sem a tam. Co tam mají ti batůžkáři? Taky kokony s vajíčky, kokony se spermiemi? Kapesníček, prezervativ, vložky, Dobrou vodu, svačinu, občanku, klíče...knížku?:-)
Kdysi jsem bydlel na intru. Nejhorší zážitky jsem měl z toho, když se děcka v neděli vracela z domova. Každý otevřel ten svůj bágl. Každý bágl měl nezaměnitelnou intimní vůni jejich domova, (musíš to znát, když jdeš k někomu na návštěvu - každý byt prostě jinak voní, tak to je), ale když se to otevřelo najednou, bylo mi zle a mdlo!!
Chudáček Printík:-), on se v té době neměl odkud vracet. Takže možná tím...
Každý jsme nějak poznamenaní... Kainovo znamení na čele:-)
Jsem rád, Rebe, že jsem ti tohle mohl napsat. Mám pocit, že jsem si k tomuto výlevu vybral tu správnou osobu:-)
A Zborovi se omlouvám, že zrovna pod jeho básničkou... Ale zakládat kvůli tomu fórum?:-)
Zdravím*!
Nedokážu dělat to, co dělají všichni kolem, ač s tím skutečně souzním... Nedokázal jsem v jednom listopadu cinkat klíčema, nedokážu se veřejně svíjet, ač se svíjím uvnitř. Mám prostě nějakej blok.
To není o důstojnosti, milý Zboro:-)*
Policajty bych na ně neposlal:-))
Je to tak ošklivé,až je to hezké!Valčík na dvě doby!Tak disharmonické pocity už ve mě dlouho nikdo nevzbudil!Básně plné hnusu mě nezaujmou,tahle je plná obyčejných věcí a přesto mě dokonale znechutila.Nevím,jestli to byl účel,ale musím se ti za to poklonit a dát tip*
Zboráči - ta minulá byla lepší - asi vidíš, co já dnes ne:) není špatná, ale Zbora má lepší věci :)
Tančíš valčík
na dvě doby
Tančíš valčík
a stínáš cudné sebevrahy
Tančíš valčík
a odháníš tím od sebe spící mouchy
některý věci mi přijdou jako vycpávky.. nebo že by to byl nějaký hudební šlágr? .-) nosná je myšlenka "někdo to má za.." ale tou polívkou hodně naředěná..*
Print: příjde Ti to nedůstojné? No, není to, pravda, zrovna pastva pro uši a duši...ale může to být skvělý tělocvik :o))
Navíc už afričtí šamani věděli, jak působí repetetivní bušení do bubnu na lidskou psychiku...technaři to jen dovedou dobře prodat :o)
kouzelná_květinka
30. 10. 2006
Bože, jak nesnáším poskakování někde na technu... Já za to nemůžu, ale je to tak.
Ale valčík... Hmmm, to může být skvělá vídeňská káva!:-) A tu já rád:-)