Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJARODĚJCE
Výběr: hermit, sleeping_beauty
10. 04. 2001
11
0
1598
Autor
Zimoděj
Když rackové vyvolávali moře
zněla jsi
v pětihlasu
Když kameny rozkvétaly
(tak něžné ve své
nehybnosti)
schovala ses do trávy
jako vyplašená víla
Když ryby přemýšlely
o dotecích
mluvila jsi s nimi
prstovou řečí
duše
Jsi
v nás
abychom krystalizovali
do správných
ornamentů
:-)
Já se letům teprve učím. A nevím, jestli chlapi také můžou na koštěti...rád bych, ale možná budu muset pěšky.
Kdyby Ti došlo palivo, zavolej. :))
Astrálko, nepochopil jsem, proč jsem krutý. Vždyť já se také skláním před oblouky zlatých dešťů...
Jarodějka si zaslouží za letošní jaro absolutorium - tak jako za každé. Každé jaro je přece zázrak, a je úplně jedno, jestli přijde dřív nebo později, je slunečnější nebo deštivější, teplejší nebo chladnější. Každý nový den je přece zázrak... a co teprve jaro! Díky všem jarodějkám (obecně, tedy s malým j), které svými astrálními schopnostmi dokážou vzbudit jaro ze spánku. Díky také všem Falkám, které rozumí řeči bříz a vycítí jaro ve vzduchu dávno předtím, než ono fyzicky začne. Díky za ty zázraky...
Astrálko, já si myslím, že medailonek je stručné připomenutí nějakého člověka a jeho díla. A to tahle básnička splňuje.
**
* Bacilko, som rada, že si to uviedol na pravú mieru :o)
* kúzelnica, s malým j, je moja kamoška, má môj obdiv, je to až posadlosť, čo si nosím zvonku domov :o)
* Albi, Ty si tiež naletel, báseň bola venovaná prírode ! Milý Reo !
No dobre, naletel som. Mňa nie je ťažké prekabátiť.
Ale táto posledná kritika vyzerá, ako by si Ty bola ku všetkému aj Zimoděj.
**
Albi: nenaletěl. Je to i o přírodě, ale hlavně o jedné milé ženské duši.
Astrálko: bylas snad u toho, když to vznikalo? ;-))
* nebola som pri tom, keď báseň písal, hlavne ale, sa nepoznám so Zimodejom, a je to vzájomné :o)
* aké líto ? lítat si chcel určite povedať, chceš strašne moc lietať, že.. aj ja
* tak dávajme bacha, keď budeme v protismere, a budeme mať zavreté oči :o)))
Viz Wopi.
Jarodějko... musím uznat, že se činíš, to jaro se Ti vážně povedlo. Jsi šikulka, i když teď, když už budou Velikonoce, bys mohla přestat používat tuhle emulzi, a spíš dát dohromady nějakou jaroletní.
Krásná básnička! *
Marně přemýšlím, kdo si to dal další nick.
Ale Jarodějka se všemi svými dalšími jmény si tu poctu zaslouží.
Mimochodem, co takhle místo chybějící kategorie Pocta použít Medailonek?
**
Miroslawek
10. 04. 2001
Albireo:
hádej, hádej, hadači,
proč nám jeden nestačí.....
:-)
Wopi, Bacil: pravda - škoda, že to neumím lépe,
Jarodějka by si to zasloužila.
copak se to tady deje?
jen stridejme XkoDEJE ?
at tu vilu vyplasenou
pod kameny nezazenou..
At ji zazni nezne zvonek
a ten jeji medailonek
zalozme hned..
a bez zertu
s krystaly do ornamentu..
jinak hezke.. take bez zertu..)
* Zimodej, nešlo by zmeniť prológ ? alebo zmeniť font na runové písmo, aby to nebilo do očí, prosím
* Wopi, Bacil, veď ste krutí, je to predsa krásne - ako snívať, musím sa pokloniť pod oblúkom zlatého dažďa :o)
* Reo, načo je kategória medajlonek ? na vyznamenania, čokoládová ? :o) Jarodejka si za tento rok zaslúži nanajvýš horúci zemiačok teda "horký bramboráček", poriadne štiplavý :o)
Děkuji. Ta.. emulze, která vznikne smícháním zimy a jara, se nanáší přímo na tělo. Pak je z toho husí kůže.
Nejdřív dám prolog do 100 dvoubarevných lahviček, přidám extrakt z mandragory, energii růžových minerálů, a řekneš mi tvoji oblíbenou barvu ? - abych zjistila, kolik je tam octa.. Budou-li lahvičky s modrou výslednou barvou, MTR :o)