Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepři jeho orgasmu
30. 12. 2006
0
24
2876
Autor
mich
pozoruju
jeho
obličej
při
jeho orgasmu
usmívá se
něco šeptá
24 názorů
vůbec, já raději ty předešlý kritiky nečtu až později, jsi mi něčím moc blízká ..
no jo, dan bárta, tak to se na mě už vykašli a běž poslouchat..:) a jsem ráda, že někdo konečně pochopil, že tohle nebyl ani smutnej, ani krotkej orgasmus...
tak při tomhle se mi zatajil až dech, tak ráda se dívám do jeho očí plné rozkoše, chtění, zoufání ..zvláštní ...a navíc teď mi začíná hrát Dan Bárta ...
tak krotkej orgasmus jsem snad u nikoho nezažila... to se nedivím že ho můžeš pozorovat nerušeně... promiň, je mi z tvých dílek smutno za tebe jako ženskou... orgasmus - a pokud možno oboustrannej - má být o radosti, třeba i řevu, ... tady ti dva nám předložení "souložníci" mě fakt rozesmutnili... :o(
ale možno keby to bolo napisane trocha inak a vlastne téma mohla zostať, by to bolo fajn :-))))
...kdyby se mně potkalo tolik citu...napsal bych román, sbírku básní...nebo bych z toho zlbnul...
ať bereš to pozorování obličeje nebo předstírání orgasmu..mně nic někdy (velmi často, ne-li téměř pokaždý), nezbývá..myslím, že víš proč..
...ne...v životě mě to nenapadlo...a z další basně...musím předstírat... o tom jsem často slyšel, ale Ty jsi na to snad ještě mladá...
...ta diskuse je zajímavá...sdělení, že dokážeš pozorovat obličej někoho, ...., je pro mne zcela nová životní zkušenost...
já pod pojmem poesie vidím potřebu něco sdělit. a je mi jedno, jestli je to naservírovaný, nebo se to musí hledat. většinou lidi stejně nenajdou to správný. nerada ze sebe dělám básnířku, ráda servíruju. nehodlám si hrát na umělkyni, já jen píšu o svým životě. a tuhle mou "báseň" každej z nás zažil. o té každej ví. a to je pro mě víc než psát o něčem, co třeba vůbec není..