Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJsi volná
22. 01. 2007
10
17
2368
Autor
Stevenson
Jsi svobodná, volná
a sebou sama.
Nikdo na Tebe nárok nemá,
jsi lod´ od kotvy odtržená
a kompas
na co ?
Bez vodítka…
Jsi taková co jenom zřídka
vítr do plachet potřebuje
co bez zábran soutěskou pluje
a o přístavy nestará se.
Jsi volná,
i když někdy zdá se,
že možná něco chybí přece...
Snad jen ten klíč
od vlastní klece …
17 názorů
diky za dobvre postrehy a nazor.. -)mate pravdu, nakonec.. ale kdyz ja to sem tam delam opravdu horkou jehlou.. jinym ale take rozpitvavam vic .
no právě že ta nepravidelnost je hnedka na začátku, čímž čtenáře rozhodíš a on už má pak problém se chytit, leda že by si to přečet víckrát, na což jsou tu ofšem lidi líný :) efektivnější by to bylo opačně, nejdřif čtenáře nahodit do určitýho rytmu a pak ho někde porušit, čímž se daný místo zdůrazní a každýmu dojde, že to tak má bejt :)
a kdyby bylo "bez zábran soutěskou si pluje", vyřešil by se i ten přízvuk
tož tak to vidim já :) snad nevadí že se mě nikdo neptal :))
Ještěžes tam napsal ten prolog :-)
Já teda žádný problém s rytmem nemám... snad jen ten první řádek- to "volná" tam drobet přečnívá.
ale za dojem *
lighthouse
22. 01. 2007
dik vsem za cteni.A za tip navic.
Ten rytmus snad jedine vybocuje z pravidelnisti, logicke hned ve druhe radce, kvuli jasnosti. Jinak opravdu bych rad vedel kde jinde ? Ze bychom ho treba nejak "odkryli" .-)
Dikl za ty pripominjky anyway.
No se tam předemnou ukryl rytmus mám dojem. Musim ho najít, pak se uvidí :-)
Jinak nápad pěkný, věru, taky se v tom krapet poznávám. Ale vždycky když sem se už nechala unášet na vlnách tvé poezie, náhle jsem narazila na útes nepravidelnosti. Ale tip za ten nápad teda dám.
posledni sloka je naprosto bezchybna.. do ty doby mi to celkem hapruje.. naky spricny celkem
za tu posledni tip - ta je presne podle myho gusta..
ano, nejhůř se bourá ta ohrádka, kterou si člověk vystaví kolem sebe sám...*/