Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevětší než malý (pes)
20. 04. 2001
4
1
4110
Autor
(závorka)
...každý pes větší než malý je bojový a nesmí na veřejnost...
1 názor
encyklopediářka
02. 09. 2005
v kině Radost ( v Brně ) před 35 lety - říkal taťka a vyfotil - byla cedule:
" východ z nouze"
tipa všem za diskuzi + jednoho o patník.. kam se může konečně (kdo a jak se staví za zvířátko:) vyvenčit..:-)))))))))))))))
já mám králíka a ten teda nekouše (je na to moc hloupej)...lidi vy mě fakt dostáváte...
téééééééééda :-)))
no já mám aji křečcí dvá
a taky mám potkana.
Hodnější žvížátko pod sluníčkem nejni....
A pak mám eště žlevy, jenže to jsou diluvilární individua
a nejsem schopen se s nima domluvit, lébrž
neumím třetihorninsky.
:-)
Cavo, taky jsem měl kdysi křečka - a můžu tvoji výpověď potvrdit :-). Když se nasral, hryznul do ruky a držel a nepusil a bylo to velmi nepříjemné :-) Já bych ty křečbuly zakázal :-))))).
Křeček je taky ještě velkej. To byste nevěřili, co dokážou daleko menší zvířátka. Nechci se nijak dotýkat Bacila :))), ale ty mory ve středověku...ty Yersinie... to byly pořádný mrchy. Mrňavý, ale žravý. No a dneska ty šavlozubí streptokokové? Já bych je dal na vodítka a nacpal bych jim na čumáky košíčky, jo.
ja bych zakazala vsechny zvirata ne? zavrela je do klece a hodila do vody..a ryby vytahla na sucho....
no nic, to enma cenu komentovat
Cava+človrda :oD)))))))))))))))))))))
....no jo, ale co s lidma,co koušou a jsou jedovatý jak kobry :o(
alina: nic ... přece nebudu sám sebe týrat, stačí, že jsem týral toho křečka ... brrrr ...:-))))))
Já se mu přece nedivím, taky by mě štvalo kdyby mi někdo ťukal tužkou do hlavičky:-))))))
Předevčírem na zastupitelstvu se taky zmínila hranice 40 centimetrů. Ale pak se přihlásil kolega, že má nízkého jezevčíka a je strašně ostrý, takže velikost není kritérium. Vůbec to byla diskuse k popukání. Taky se tam mluvilo, jak ti psi, když se toulají volně... a jde na ně jaro... a tak různě.
To aby bernardýni rumosoudkonoši byli prohlášeni za malé psy, lébrž by tůristí
zapadlí v závěj humrzli :-))