Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte selabutě
10. 02. 2007
20
45
3207
Autor
martinez
Za sluncem letělo hejno labutíco na křídlech nesly lidem lásku...ale ta na slunci explodovala...na zem se vysypalo bělostné peří...a zaslepení lidé si nevšimliže je máj...A zmrzli¨¨¨¨¨..... zatímco kolem nich se chumelila láska..............
45 názorů
Kamil Havránek
28. 03. 2008Afterpoe the Automatizer
13. 02. 2007
toto mi pripomína tvorbu jedného večne usmiateho autora... ale fakt, akurát to je v češtine ;)
čiže jednoznačný*
Oldíku... já labutě ráda... tedy to dílko... je z roku 1985 - a psala jsem ti že mi nevaděj kritiky, ale přišlo mi, žes to nebyl ty... takovej bručivej moc, víš?
Konečně ses namíchla - štve mne, že jsem to začal, ale nějak mi to připadalo takový umělý, nemělo totu tvöu lehkost... sorry
no vitsofte, včil seš ale nespravedlivej... nabídneš přízemní slova a pak kritizuješ... :o(
Jarmila Moosová Kuřitková
11. 02. 2007
Ano, po zvukomalebné stránce zde skutečně není co vytknout. Nicméně poetická stránka mé osobnosti se necítí dostatečně ukojena jistou...přízemností zvolené tématiky. Ale i tak upřímně děkuji a piš prosím dál.
Do srdce se nezaryje
tvá baťovská elegie.
Kéž hřebíčí píchnutí
není písní labutí.
vitsofte, mám to! fyzikálnu to snad hoví... rýmuje se to a je to zcela a jen tobě věnované:
Když hledala jsem obutí
přes opatrné šlápnutí
přišlo bolesti vzedmutí
následovalo výsknutí
a temné žuchnutí…
Ze všech výdutí
pak valili se zesnutí
byli jakby je požlutil
a mírně sehnutí…
to hřebíci zahnutí
mi týrali mý úpatí
až k chcípnutí…
…a nad vším přelétalo hejno labutí…
tys dnes zcela jistě před vstupem na písmák něco požil, vitsofte... neříkej že je to první dílko s fyzikálními nesmyslnostmi - a navíc nerýmovaný - o kerý si tu zakop - já osobně jich mám spousty... nesmyslných (nejen fyzikálně) a nerýmovaných... esi to nebyla vtipná kaše co tě ovlivnilo, pak tě lituju :o)
Pokud se oprostím od fyzikální nesmyslnosti tématu, nápad se mi líbí. Jenom škoda, že se to nerýmuje. Vždyť na hejno labutí je tolik hezkých rýmů, namátkou žuchnutí, šlápnutí, požlutí, zesnutí, zahnutí, výdutí, obutí, vzedmutí...
já jsem myslela že slunce explodovalo, sežehlo/svrhlo labutě z nebe, svrhlo tak lásku která na zem nedoletěla, zničena byla.
Jarmila Moosová Kuřitková
10. 02. 2007Jarmila Moosová Kuřitková
10. 02. 2007
já ti nevyčítám Oldíku, že ti nesedla, ale že na nás tu tak zhurta... :o)
hezký zbytek večera... asi za chvíli zmizím do pelechu
marti - no nesedla mi - přece nebudu pokrytec...
jarmilo - ahoj, když chumelí je dobře. Já namítám jen když chumelý...no ale může to být překlep v záchvatu nadšení....ženský to přece jen cítí jinak
Jarmila Moosová Kuřitková
10. 02. 2007
Oldíku, že tys byl na houbách? cos to nasbíral? nemělo to holý hlavičky? :o))
nebo seš v ráži jen tak obyčejně? ;o)
Pane bože - křídla explodovala, labutě si natloukly zobáky, lidi nepochopili, že peří je vlastně láska, nakonec v květnu zmrzli. Nějak asi dneska nic nechápu...nebo jsou ty obrazy trochu přitažený ?
A ještě ke všemu chumelý...