Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSTE ŠPINAVÝ!!
13. 02. 2007
1
62
1941
Autor
Augustín_Šípek
Víte co? Kašlu na publicitu. Co znamená jedinec v tý zmeti lidský špinavosti. Stejne spatřujeme, že ten nejvěčí smysl je v tom, spárovat se a komunikovat s lidma. Ten kdo umí ,vytvoří si síť dálnic. Ten kdo má štestí, najde si uzounkou, krásnou silničku, na které nikdy nezabloudí.
Velikost lidí spočívá v přetvářce, alespon je tomu tak ve špinavý zmeti lidsta. To je moje hřište, já chci najít zalíbení, chci bejt špinavej. Lide se na mě budou koukat jako na boha. Král špinavců. Budu kráčet toutu cestou až zakopnu. Zakopnu a zabloudim. Nevstanu dokud nenajdu tu silničku, tu krásnou silničku, kde sny nepostrádaj smysl. Vim o tom a chci na zem, protože žiju pro své sny. Sem otrokem svých snů........jen doufám, že najdu ten sen, který mne vykoupí a naučí být člověkem. Člověk je nádherný, společnost je špinavá. Na to nezapomínejte...vi KOKOTI. STE ŠPINAVÝ...
Velikost lidí spočívá v přetvářce, alespon je tomu tak ve špinavý zmeti lidsta. To je moje hřište, já chci najít zalíbení, chci bejt špinavej. Lide se na mě budou koukat jako na boha. Král špinavců. Budu kráčet toutu cestou až zakopnu. Zakopnu a zabloudim. Nevstanu dokud nenajdu tu silničku, tu krásnou silničku, kde sny nepostrádaj smysl. Vim o tom a chci na zem, protože žiju pro své sny. Sem otrokem svých snů........jen doufám, že najdu ten sen, který mne vykoupí a naučí být člověkem. Člověk je nádherný, společnost je špinavá. Na to nezapomínejte...vi KOKOTI. STE ŠPINAVÝ...
62 názorů
Augustín_Šípek
19. 02. 2007S.A.V.A.G.E.
15. 02. 2007
Milý Gusto,
musím se přiznat, že kdybych neměl tu čest, tak bych si naběhl, ačkoliv některé větičky se z tvého záměru vymykají, např.:
Velikost lidí spočívá v přetvářce, nebo
já chci najít zalíbení, chci bejt špinavej. Lide se na mě budou koukat jako na boha. Král špinavců.
Hold, hravý a přemýšlivý, a k tomu ještě provokatér. Ach to nepoučené mládí.
pozorovatel
13. 02. 2007
rdím se..kují...s Norskem si nelam hlavu, některý boje_ to je jako obracet větrný mlýny...Norsko si tipy s oblibou dává sám, takže jejich množství se nediv:-)
Augustín_Šípek
13. 02. 2007
šípku, nevíš kolik je v tom pravdy....největší síla je umět milovat púrávě tu špinavost:-)
a sny si nenech vzít
nikdy
fandím Ti
Augustín_Šípek
13. 02. 2007Augustín_Šípek
13. 02. 2007
pokud ti ovšem paměť neslouží,zaroluj zpět, tvé dílo jsem sračkou nenazval
Augustín_Šípek
13. 02. 2007Augustín_Šípek
13. 02. 2007
TAKTO TO UMÍ KAŽDÝ KOKOT
ale máš pravdu...každý, byť dílčí :-)
úspěch je relativní
Augustín_Šípek
13. 02. 2007
Ten kluk má vážně talent zaujmout, to se musí nechat:)
Natasho, s tím populárním jménem s tebou souhlasím, ale chápu ho, je to mladej buřič, jeho styl se mi líbí i když s tim úplně nesouhlasim, ale co, jeho názor a má na něj právo, tak sakra trochu tolerance lidi...:) A nemyslím si, že nám dává lekce, jen prezentuje svůj názor...
Nicol, dík za bod. Třeba se na tu záležitost se smyslem života díváme každej z jinýho úhlu pohledu... stejně tak vidí každý svobodu jinak. snaž se víc o to chápat ostatní, než o to aby ostatní pochopili tebe. promiň, nechci radit, nechci kázat, chci jen apelovat...
MĚ JSI NEPOBOUŘIL, byl jsem k tobě shovívavý
a snažil se ti něco vysvětlit
Je mi líto, že jsem sem lezl
Augustín_Šípek
13. 02. 2007Augustín_Šípek
13. 02. 2007mořský koník
13. 02. 2007Augustín_Šípek
13. 02. 2007
To si piš, Šípku, že to zaujmulo, proto jsem trošičku zmatenej z tvejch názorů, protože když si stojíš, za tím, že nikoho nechceš "okouzlovat svým umem" (jaxi sám napsal), tak by ti to mělo být vlastně úplně jedno...
Hej Norsko! Když nikdo v životě nic nečet, neznamená, že jeho názor nestojí za povšimnutí. Spoustu chytrejch věcí, kerý si někde přečteme, pak sami používáme, tím do jisté míry kopírujeme autora, tak bacha na to...
Nicollette
13. 02. 2007
Uvědomuješ si vůbec, jak je Tvá perspektiva křivá? Vstupuješ sem pod cizím populárním jménem, abys nám uděloval jakési lekce o opravdovosti?
To je směšné. Víc se tím zabývat nehodlám.
Augustín_Šípek
13. 02. 2007
ach bože, alternativo
máš tu jedno dílo
sám jsi něco čet?
Nic ti sem už psát nebudu.
Augustín_Šípek
13. 02. 2007
Co člověk, to názor... Mě se to líbí! Může to působit zmateně, ale zaujme to, donutí tě to přemýšlet. Konec tomu dodává emoce. Nechci si hrát na znalce, o umění vim kulový, ale myslim si,že by mělo prezentovat autorův názor a jeho emoce, zkušenosti, možná ponaučení. Jen bacha na "I" a "Y"! Tenhle kus je hodně o autorovi. Fakt se přetvařuješ, když tak čtu ten prolog... Držim palce v hledání "tvé krásné silničky".
Hej, Norsko! Nech ho, ať si najde, kude cesta vede, nemusíš to každýmu řikat, když tě to nebaví..
A Nicol, "pro hlupáka každý hloupý", tak opatrně s těma "ubožákama", někdo by si to mohl analogicky přebrat;) a když už sem se tak rozepsal...smysl života je hodně subjektivní záležitost...
mořský koník
13. 02. 2007
Když už parazituješ na cizím jméně, měl by ses adaptovat i na gramatická pravidla, která pro skutečného A_Š nepředstavují větší problém.
Mimochodem, nic převratného jsi nám nesdělil.
Augustín_Šípek
13. 02. 2007Augustín_Šípek
13. 02. 2007
sem ti nikdy nic sprostýho nepsal
(když ty ale moc odhaluješ své závislosti, to se nesmí)
Nicollette
13. 02. 2007
btw, nechceš náhodou ze mě sundat klatbu
KDY JINDY KDYŽ NE
TEĎ
(máš mne ještě pořád v neo)
NEBUDU TĚ ČÍST ...
nevim, jestli zrovna Jen tak pro radost..
ale humáč výkřik to je :)
my pícklata pro tebe máme pochopení
Nicollette
13. 02. 2007
prosím? ... e ?
mne jen nebaví každému takovému vysvětlovat, kudy vede cesta
(na to seš ty)
ale tudy podle mě cesta nevede