Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVděk
10. 03. 2007
15
25
2268
Autor
Hejbátkové_Tentononc
Dáváš pít vodě, přijme ji s lehkostí.
Jen pocit marnosti.
Ti slepí koně, tvou víru odnesou.
Co seš ty pro ně?
Tvou tíhu nenesou.
A když je nakrmíš, cítí se svázaní.
Proč jen to dělají?
Dál je tma zahání....
25 názorů
Moje tma.
Jo, rozsvítit tak svý vnitřní světlo víc...... :-)
Je to pěkný- vybavuje se mi při tom ten pocit.. -t-
Hejbátkové_Tentononc
18. 04. 2007Hejbátkové_Tentononc
18. 04. 2007
Dáváš pít vodě, přijme ji s lehkostí
Jestli tam bylo předtím tohle, pak to bylo geniální... nenech se tak rychle zviklat diskutérama:-)
Jinak příjemná báseň
Hejbátkové_Tentononc
22. 03. 2007
Víš co je zvláštní? Když si tam měla
"Dáváš pít vodě, přijme ji s lehkostí."
tak se mi to líbilo mnohem víc než teď. Ten nonsens dávat vodě pít. No jasně ona může pít sama sebe, neustále se sama napájí a proto nikdy neumře žízní. To já asi ano. Představím si divokou peřej, která se mezi kameny převaluje, čeří a balí do válců. Polyká sama sebe a jinde zas něco málo vyplivne. Víno umí pít každý ňouma, ale dobrá voda, to je artikl. Lehce poválet na jazyku a ...
Já dávám tip za tu verzi -1 *.
Měl bych oprášit kajak a zase vyrazit někam podráždit lyžaře než všechen sníh zase opadne. :-)
Hejbátkové_Tentononc
21. 03. 2007
lidi me se zda nektere z vas vubec nezajima co chce autor svym dilem rict...naznacit...ci na co ukazat...vi proste jen chceste mit dalsiho idealniho spisovatel...takovych ldii je mi lito..(ne litost tady nepomuze)
Já jsem zase okouzlena. Okouzluju se třikrát denně... Zaděláváte mi na předčasný infarkt. Ale bude to krásný infarkt. Tip.