Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProč má ruce od povidel?
30. 04. 2001
10
0
2189
Autor
Nepouš
Wiki, něco mi říká, že Oceanovi rozmočené buchty nevadí... :o)
Modromodrý slaný titáne, kdepak ty buchty dostanu? Když se nedostanu já k moři, přijde moře ke mně...? ;o)
:) Falčinko, vypadá to, že nám ty buchty nakonec předhodí v jeden čas a budou se bavit pohledem na naše povidlové patlání :)))
Přijde :) A kdo říkal, že se k moři nedostaneš? :) Stačí mi říct :)))
Což takhle víkend ve Walesu? :) Moře, hory, hrady, lesy, vodopády... :) Elfí kraj :) >-)
A teď akorát všechno rozkvétá a voní :)
Blázínku modroslaný, mám moře v sobě, to mi zatím musí stačit... :o)))
Wikiii.... ;o))
Povidlové patlání... moře povidel... ;o)
:)
pokousitel
A už jsem ti říkal že na podzim bude Španělsko? :)
...mmm moře povidel by bylo spíš marshland :)
nebo.. marshmallowland? :)))
Moře si užiješ přes prázdniny :))) a MOC ! :)))
Falka >-) konkurence, na tebe si musím dát pozor, ať mi nesníš všechny povidlové buchty v dohledu :)
A čaj není jídlo (dokud do něj nepřidáš med a mlíčko :))) ) :)
Wiki - já ci takýýýýýý!!! nám taky něco! nám taky něco! :))))
Oceanus... ty mě znáš??? Jak víš, že piju čaj s medem a mlíííčkem??? A že ho máš právě na stole, to doufám nevíš, ještě bys mi ho přijel vypít... ale uznej, že ty buchty by se mi k němu náramně hodily... :o)))
Jo, už jsem tady prohlásila, jak moc miluju koně??? Ne? Tak to je zvláštní, já s tím totiž otravuju poslední dny neustále... .o)))
A už mizím, honem se zase zasnít... :o)))
Gwall'cha: Nenene, mám tady na stole vlastní (s medem, mocmoc medu, trošku mlíčka). A... no, co mám dělat, uznávám.
Takže dva plecháče pro mne a jeden pro Tebe, vlaštovko. Ať se pak ještě odlepíš ze země :)
...jsem kůň
:)
takže mne miluješ? :) to je hezký pocit, děkuju.
zas ně ní
:)
No, já jsem původně psal o svědomí a tak...
Ale to je fuk :o)))
Jsem rád, že jste tady, jste milí :o)))
☼
Nepous: hihihi, ono je fascinujici kam se ten hovor pod dilem vzdycky vyvrbi, neni-liz pravda?
ale myslim ze uz jsem to utal v levy moment :)
dekuju za moc hezky dilko a tedko se nezbavim touhy po povidlech dokud je nedostanu do sebe :)
dobrý, velmi dobrý, jednoduše napsaný, bez zbytečnějch zamlžujících kudrlinek .. dávám TIP
Já vím... jen jsem nechtěla... je to přece o tom, jak se dokážeme dívat okolo sebe... jaký je svět, to záleží na tom, jak se na něj díváme...
Takže já čekám, že někdo napeče ty buchty, protože je to docela hezká možnost, jak se na tu básničku podívat... :o)))
A jestli ne, tak je napeču já... Ale hlaste se mi až po zkouškovém... a varování ministra zdravotnictví si domyslete... ;o)
Fakt??? :o)))))))))
Tak to se jdu asi učit... a těšííííííím... přijuchám na ně s indexem, použiju ho, abych nedrobila na podlahu... :o)))
mám kamarádku v Brně, která umí povidlové buchty
DO KO NA LE
slint
už se těším na návštěvu a na pekáč-dvojplecháč :)
Brno nemám vůbec daleko.... .o)
Zítra tam budu, ale to asi kamarádka nestihne, co? ;o)))
A vůbec, s těma Nepoušovýma se počítá...
Nepoušitelnej: umíš vařit nebo smažit nebo péct nebo co to líp než já... (prosím, řeknižejořeknižejo, onotovubecnenitěžkývařitlípnežFalka)?
Falka umi bezvadne varit studena jidla >-)
Ale fakt bezvadne :)
Sic nenepous, umim varit jako Falka >-)))))))))))))))
Čaj umím vařit taky... a navíc na vaření čaje mám vynikajicí lidi... :o)))
A studena jídla mi fakt jdou, no.... proto se většinu času živím tím čajem a rohlíkama z obchodu vedle kolejí... :o)))
Falčííí - domluveno :-)))) buchty budou žďabilní , jaký máš nejradši ?????
Wikíííí....? Nejradši mám povidlový a tvarohový a s marmeládou a s mákem a s oříškama... a se spoustou věcí, na které si teď nahonem nemůžu vzpomenout... :o)))))
Ale ty povidlový úplně stačí :o)))
Monty_Python
08. 05. 2001
* Alathea, že je to veľmi smutné, si tiež myslím, ale nevymažem smajlíkov v prvej kritike, pretože je odsúdeniahodný tento prístup k životu
* majstrovsky napísané !
Astalavista
30. 04. 2001
* :o))))))) to je dialóg, či monológ ?
* vyzerá to, ako keby jedno, šialené "ja", dávalo otázky..
* a druhé, šialené "ty", mu nechcelo na všetko odpovedať :o))))))