večné téma "válka a smrt."
Zdá se mi, že si v těchto tématech libuješ.... Píšeš na podkladě různě vžitých klišé, válka a smrt není přeci vše.
četl jsem horší, ale víš čemu se touto větou vyhýbám
Jsem jeden aspoň doufám.... Jen v hlavě je nás na tisíc... A jeden z těch debilů tam uvnitř si myslí, že umí psát... a nutí mé tělo aby tak činilo... No a jinej tam uvnitř čeká na odpověď... Třetí mě nutí... abych se šel najíst... Tak chvátej s tou odpovědí... Ať se dovím... Jak ji poznám a kde se sejdeme....
schyza...jste dva, nebo ne..?
..jo, tak nechte na hlave...OK..?)))----
Tak ty budeš pořád odbíhat od tématu jak neřád...
A ne se dvěma jenom se mnou... Já bych ti jí pak poslal zpátky... Co ty na to?
...jo, a hned se dvema, co..?)---
Čet nebo nečet... Hlavně si neodpověděl... Nemůžeš mít přece všechno... Měl by si se podělit...
...todle sem necet, (jako)...jasny.?))
A kdo to uvěřil Remarquovi? Prostě o tom asi něco vím... A basta... Války jsou tu dodnes všude kolem nás i v našem státě... Nejsou to zase tak velké války... Ale co?
A honzyku... Je ta kámoška hezká... že já bych si vzal jí a rohlíky ti nechal...
..kurva ja cekam na kamosku, ma prijit v poledne s nejakyma rohlikama....o, jak krasne posunuty je ten svet...!)))
To víš že bodne... Hlavně teď by bod... Ještě jsem nesnídal... Rohlík se salámem... Kafe a tři cukry... Vo tom bych měl asi taky něco napsat...
..ale co...rohlik bodne, ne, schyza..?)..
Tvuj pristup je vic nez sympaticky, znamenam si...tady se kazdej vohani Bohem nebo holubem prave vytazenym z nosu..:DDDD...diky ti za takovou reakci, to jednoho potesi, a to bez ironie...kurva!:DDDD
Jo já vim, že je to hovadina... Psal jsem to ráno Při malomocnosti prázdnoty... Mělo to aspoň trochu připomínat atomovej hříbeček... Jinak to hlouběji asi sahat nemělo...
houska a rohlik
rohlik a houska
houska................a rohlik.................)