Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVeselé punkující nohy
03. 05. 2007
13
44
3026
Autor
Eidam
To se tak jednou nohy v gládách proháněli po chodníku. Šoupaly se kolem kanálů a vodních hydrantů, obchodů, značek, trávníků občas silnic, až došli do báráku se stěnama popsanejma křídou a dokonce i kliky-hákama.Na podlaze se válely vajgly spolu s nějakejma tělama a vzduchem se linula drsná hudba. „ Ó…óóó!!!!“ …a takový podobný tomu singly.Punkující nohy byly konečně doma.V koupelně se zbavily vojenskejch ponožek a hodily „pogo (*)“ do vany.
(*) - Kdo nevi co je pogo tak je komat!!!.
44 názorů
Honza_Princ
12. 12. 2011semtamfórek
04. 05. 2007
...no jo,
máš pravdu,
pre tu čítajúce
babičky
je to dobré upozornenie:)))
hrbol jediný: koupit se dají v obchodě mistře.
BAD_GIRL: jaký hrupky?
Print: :D))))))))
Háber: mno myslím že každej to neví... když jsme pogovaly na mojí svatbě, babičky neveděli co se to děje :D))))
Honzyk: dekofalááá
každý vie, čo je pogo, teda aspoň ja, keďže ako starý punker mám doma troch punkáčov (deti), takže včuľ sa vyťahujem...:)))
hrbol jediný
04. 05. 2007
nevidim obrazek..!
a po podmetu nohy se ti pekne strida i s ypsilonem teda..
nj.. Princ_Bajaja má recht.. taky nefidím hobrázek.. jen tavej ten červenej křížek bo co.. :-)
a voda stříkala a prsty na nohou otlučené o vanu bolely a nakonec zčervenaly.. :-)
*