Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlyšíš ?
07. 05. 2007
16
27
6583
Autor
Oldjerry
sucho, zde sucho
volám vodu dvacet dní
vadný vysilač
27 názorů
Jerry_Shit
10. 05. 2007
Jo a všem : zabralo to ! Už mám v nádržích na zahradě 1200 litrů vody...
Hele - brácho - nejni todle nebezpečný vyhrožování ? Jinak co se týče děšťů jsem za ně rád, dobře věda že jsem ve vodě nerozpustný
Jerry_Shit
10. 05. 2007
ale kurnik,to by hríby rástli mega,keby bol aktívny poprašok..toť ono vraj zo žírnych stepí vyprahnutej Zakarpatskej Ruskej socialisticko demokratickej onej..odpytujem republiky..no..k vysokoškolským výskumom-hen za veľkou mlákou v spolupráci s NASA budúci docenti a adepti na Nobela uskutočnili rozsiahle bádanie ohľadom druhotného vplyvu kravských prdov na vývoj ozónovej diery..tak!
Nene - analyzovaly to nějaké laboratoře zemědělské vysoké školy a potvrdili saharský původ. Ten prach z Černobylu jsme už sežrali před dvaceti lety...
to ještě něco by ma zaujímalo..)apropos,nebol to saharský dážď,ale prach z ukrajinských polí..:o)
avoxičko - děkánek
Paulart - nevím, čemu se směješ : nedávno nám tu pršel saharský písek (musel být i u vás), pyly už dopylyli - Lovoš není u Oldjerryho, nbrž Oldjerry u Lovoše (asi 3 km) - takže něco jiného by nebylo ?
fajo - to nic, to je jen bujná fantazie a ještě něco... jenže nevím co...
Annatar - Bať - chtělo by to takhle aspoň tři dny....
Haha, písečnou bouřku. Vidím ten Lovoš u Oldjerryho, jak se žlutá či žlutí pokryt písečnými dunami. A nebo pylem okolních sadů.
a to já jsem důvěřivá... ještě že jsem se vrátila, už mi zase neprošel típek, tak napravuji... :-))
Vadí, velice vadí, ale když už jsi ji poslal, budu ji považovat za tvůj pozdraffff
avox - neber to tak doslova
všem vám děkuji, za každé slovo a těm vlhkým kritikám trošku závidím - dnes sprchlo už i u nás, ale je to tak 10% toho, co by příroda potřebovala.
Posílám Ti tam trochu deště, Oldjerry, tady už leje několik dní. A příroda si pomlaskává.
krásně se s Jagarou doplňujete:)))
u nás je nádherná májová sprška, vlhký vzduch, teplo a svěží zeleň...a já musím pracovat, to je život;))
možno by - len na chvíľu - stačilo prerušiť seriál "Vyšlo Slnko na oblohu", spýtaj sa Jagaru, aj keď zahovára ;)
sucho, zde sucho.. volám vodu dvacet dní, volám ji jako před časem sníh, volám ji a čekám, jako minulé roky na teplo a slunce..ach vy lidé, nic vám není po chuti.. :) Také čekám, ale můžeme si za nepřicházející déšť sami *t díky za podnět k zamyšlení
no, ale vypadá to žes s opravou vysílače mírně pokročil, tak jen tak dál...ale na sobotu prosím opravu přerušit... :o)
dnes vypadala obloha nadějně a byla z toho jen nepatrná sprška... TIP