Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNoční smutek v tak prázdné posteli
27. 05. 2007
10
40
5338
Autor
Milly
Vrať se mi!!!
Chci Tě hladit,
hřát se Tvým úsměvem,
a ne tu ležet,
na zádech,
jako kdysi,
když už teď
mezi mými,
roztaženými,
koleny
nejsi,
mít sama ruku
na svém břiše,
brečet,
zalykat se,
přemáhat křeč
a brečet,
brečet,
brečet
tiše.
40 názorů
Lakrov, no dovol!!! Víš, o čem je ta píseň, ne? O touze po blízkosti.. A víš, co bylo TAM? Správně, blízkost.....
Teprve před chvílí (a to ji znám skoro čtyřicet let) mě napadlo, co všechno se může skrývat v řádku:
'Rukama dotýká se květů' (Karle promiň)
To je dobře.
Jo, dobrý....., já ještě takovej důvod neměla..., ale tak nevidim do Tebe, že jo.......
já se neurážim.
prostě je mi muj názor o něco bližší, než Tvuj a ostatní + když chci něco smazat, mám k tomu nějakej (osobní) důvod a pak se na něco jako že "chudák milly si to nepřečte, i když by určitě tolik moc chtěla .." můžu vysrat bez sebemenší výčitky. asi tak
Hele, někdy mě s tím vážně docela s.....! Už to tu nechci psát dnes podruhý..... :-) Sakra, tak proč to sem dáváte, když to pak mažete?? Nikdy nic nemažu.
Ty sám jsi smazal všechny svý díla- a opakovaně, pokud mě paměť neklame....
Když tu na Písmáku furt nefunguje hromadný ukládání děl už pár let, zabralo by to času uložit a pojmenovat každý zvlášť.., co mi takhle už zmizelo děl uloženejch k přečtení.... :-(
Sakra, jak to můžete smazat, ještě ke všemu, když se to někomu líbí? Chudáci lidi, když se chtěj k tomu vrátit- a najednou koukaj, že nemaj kam...............
Ne, tak je to vaše věc, já vim. Ale štve mě to.
Neuraž se..... :-)
( asi je domin.go víc kritickej k sobě, než k Tobě/druhejm. to je dobře - taky to tak mám. kdyby takový lidi nebyli, všichni by se chlubili každou sračkou, která by potkala klávesnici .. )
Jak to může bejt prázdný, když ten pocit byl tak silnej??
No, může, já vim... :-)
To je mi líto...
A je tu hezky vidět, že objektivní hodnocení je blbost. :-) (tak ať mi příště domin.go netvrdí, že něco smazal, protože to nebylo dost na výši.. ;-))
a já si teď přečet názor domin.ga, tak úsměv pro něj
a .. jako že je to tak prázdný, že číst nic by bylo možná víc povznášející .. ( jako že úsměv )
hm - ufňukaná a ..
napadá mě, jestli by nebylo lepší číst ty prázdný řádky, než ty popsaný ..
je to jedna z tvých nejlepších
je to jemný,křehký,jako všechny tvoje věci,a zároveň to má pěknej rytmus...pár nenásilnejch rýmů,nepůsobí přímo znepokojivě,ale až v důsledku....hm,tohle jo
Tak to přeju, abys zase našla zdroj štěstí a lásky.A nezapomínej, že každý pocit se dá básnicky (zne)užít.
:))
Opustenost je v jeho vecech citit hodne..
Nejradsi mam ale Jerabiny a vzdycky kdyz je mi smutno tak si ji zaspivam (pokud me nikdo neslysi, nebo nejdu z hospody:))))
Hm...., zajímavý...., vlastně ani tak moc nejde o to, o čem to je, jako spíš o to, co v tom kdo vidí.... :-)
Za ta léta, co ji znám, jsem při ní snad nidky nemyslela na válku.. leda na lásku a opuštěnost.
Kdyz jsem to cet poprvy, myslel jsem ze je to o muzi, pak jsem si to dal dohromady s prologem a najednou mi prislo, ze je to o diteti.. (mezi stehny, ruka na brisku) Muze to symbolizovat jak chybejiciho muze, tak chybejici dite.. takze je to jak??
A ja pri ty pisnicce citim spis silu a zlost valek
Cože? Co jiném dítku?? :-)
Taky jsem neřekla, že je to o ní....., jen to, že ta nálada přišla přij jejím poslechu......
Cože? Co jiném dítku?? :-)
Taky jsem neřekla, že je to o ní....., jen to, že ta nálada přišla přij jejím poslechu......
juj.. akorat v tom tu Nevidomou divku nevidim:(( Ale prijde mi ze je to jinem ditku:))
Věřím,
že brzy se objeví ten,
kdo je dokáže osušit...
Ale kdy ten,
kdo je dokáže vyvolat?
Díky...
bolí to
věřím
slzy pálí
na tvářích na duši
však věř i Ty
že jednou přijde
možná dřív
nežli slunko vyjde
ten kdo je osuší
T
Tiché moře
01. 06. 2007
Co blázníš?? Tak není, no, sakra, netvrdím, že se extra vyznám v poezii a nikdy jsem to netvrdila... možná to není volný verš, ale lepší škatuluku pro to jsem tu nenašla......
a nedám tip.. nedám ... prostě nemohu ..
strašně rád bych, už jen proto že si redaktor
aaa přemáhám se .. ale volný verš není próza rozsekaná do řádků .. promiň :))
zavidim ti silu plakat, ja mam vyprahlo v ocich uz nejaky cas a bojim se ze na troud uschne i ten zbytek kdyz jsem zapomnel jake to je zalit sam sebe.
t*
moc mi chutnala sem uchyla takhle popsany smutek se mi libi
nenechej už slzy kanout
chce to s jiným človíčkem
léčit srdce a ne vadnout
ať tě rozmazluje - jenom milým slovíčkem
(to se to kecá co?)
Jakubisko, dík za vysvětlení... pak už chápu....... když něco takhle zapůsobí, taky to pro sebe beru jako důkaz určité "kvality".....
Nepoeto, jo tak... to jo... :-) Já nechci žádný tipy pro povzbuzení! Když už povzbuzení, tak líp slovy než tipem a tipy, prosím, pouze jako vyjádření ohodnocení..... Díky.
No ano, jsou i sladké breky.
Tož přejem se z těch slaných bleskově vylízat! :) ... s -T-ipem bez vtipu, na povzbuzenou.
Třeba proto, že mi to vyrazilo slzičky do očí, hm? :) Straaašně smutné...