Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seK mým ránům
14. 06. 2007
17
15
3540
Autor
Jindrall
holedbání se, že jednou tě budeme milovat
všichni
je mi nejspíš výhružka, když tak trochu se studem
drolím zvratky od vlasů
se soumrakem je tráva ostřejší
a když přijdeš, v polích nikdo nenachází mrtvoly
s prořezanýma nohama
tma, ale není přece jen tak
z bůhdarma...
mít víru v chybějící těla černých koček!
(až k poslednímu bdělému)
do veřejí ve stěně až za obzor
co dělí bezpočet prostorů
se stávím právě v jejich roztavené srsti
15 názorů
tady mi trochu vadí 2x výraz - těla, poněvadž, když se am opakuje po druhé, nenacházím pro něj nijaké výraznější opodstatnění. Nicméně i tak hezká báseň, tip
ja vopatrne: zbuhdarma...na tuty...tady ani autorska licenc nelze, myslim...toho chlapka na fotce znam:)))...i jiny tvare u tvych basnicek znam:)))
zacatku rozumim..jsem taky posetilej, a byt husdi kuzi mam nekoho "vlastnit", podvedome po tom touzim nekdy moc, takovy to "jenpromneasponted"..."stud" zde krasny a obsahuje repliku jakyhos herce kdes, ze "ztratime-li stud, jsme v prdeli"...chapu...třaky bych delal "zoufale", neco jinyho, ale pri takovy vasni ano....
soumracny dny, potazmo soumraky soumracnych lidi tykaji se mne bezprostredne...a jdu dal, az roztavim se, abych nebyl vlezlej:))) s autorem....je to krasa..............
blby davat tipy, zejo...?
***
nonamebeast
19. 06. 2007
"i tuhle sebe čarokrásnější pletichaříš s mými dny
ubohými" kdyz tohle neuvidim privrenym okem, tak libi *
Z technologického hlediska pro poesii na hranici přílešného mnohořečna a mou osobou doporučen relativně aspoň krok zpět jakoby k onomu záhodnému poesielnímu esencielnu. Přesto však místy jakoby stojí za relativní pozornost i obrazivně.
Zejména ony večernělé traviny či dokonce (málokdyvně) svou zvoleností ne úplně jakoby zrovna špatné ilustrační foto.
3-