Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePovídali u nás ve vsi...
24. 06. 2007
15
56
5467
Autor
Honzyk
Povídali u nás ve vsi
že prej psi jsou děsně sexy
vohlídaji (bez pardonu)
každý deka silikonu
předevčírem, dneska, teď
Vypni, holka, hruďˇ a pruď
s pudlem jdeš přec ke šroubárně....!
do řepky se courat marně
(...snad skončíš aspoň na plovárně)
kolem hospy , Barbie, směle, nic se neboj, holka, jeď!
( chlapi slintaj do piva si marně)
jdi jen, Barbie, levá pravá...
Vystrč prsa
vpravo hleď...!
že prej psi jsou děsně sexy
vohlídaji (bez pardonu)
každý deka silikonu
předevčírem, dneska, teď
Vypni, holka, hruďˇ a pruď
s pudlem jdeš přec ke šroubárně....!
do řepky se courat marně
(...snad skončíš aspoň na plovárně)
kolem hospy , Barbie, směle, nic se neboj, holka, jeď!
( chlapi slintaj do piva si marně)
jdi jen, Barbie, levá pravá...
Vystrč prsa
vpravo hleď...!
56 názorů
...DDDDDDDDDDDDDDDDDD---------- premisil nezklame:))))))))))))))))))))))))))))))))
ale co když je před ní kandelábr
nebo aspoň habr
to bude mít barvu šmoulí
na své bouli
tak velím teď
přímo hleď
**
neboj - nejsem nejvíc odvážnej na světě, ale - čase, až se to ve mně nakupí, zase se stavím .. :-)
jasny...jinac teda, a zadna agitka, vybral sis moji, jak by napsala moje babicka a lipla vzkaz na lednicku "netipickou"...mej se!.)))
hon - zyk:)
von byl innej, mne napad "venku"...ale vyzneni stejny...kazdopad dik. za "prohlidku bazenu"--))
barbie .. ;-))
yeah - o víkendu jsem byl na červený lhotě a .. měli tam čapky s nima - moc moc sladký .. ;-)
text asi neni moc pro mě, ale - obsahově celkem líbí .. :-)
Fouk., sejdeme se u soudu...!!!...jiz vidim, jak zadal by mne zde Print, aby smel zaraditi do sveho klubu CREDO:))))
Romane, diky, vidim, ze jsi slusny clovek, chapavy, vlidny, sympaticky, ze dovedes ocenit i tu cernou praci, jiz zde, na tomto uzasnem ser- weru, obcas zastati musim....diky jeste 1x:)))
animovaný medvídek Pú
24. 06. 2007
no, ja se v poledne podivam na Moravce, byt jsem si to pred casem zakazal--- SILENE SE DYCKY NA TY KOKOTY NASERU - ale dneska tam bude Cunek mluvit vo Cikanech a proti nemu ta chudera, co ma ty sileny napady...meno jsem zapokmnel.,..nejak Salamovicova nebo co....ale zkouknu to...vypnout muzu dycky....jsem vul, ale pustim tu bednu halt...zatim se mej, Evko:))))
...jo, ale pecovat vo ne se da...ja jsem na todle az uchyl...to vi dadik...ja si cistim zuby i v hospode po jidle a jsem vsem pro smich...ale boty teda necistim tak moc...stejne mam nejraci jen tzakovy slupoky, sanfdaly...a na tech troho moc nenaxcistis,,,,a taky chodim bos, ikdyz teda tady na Zizkove svinsvata dosti..
měla, Honzyku... moudrá to žena... leč někdy zubům /hlavně času/ neporučíš... ani jazykům /na botách/
..no prave...treba v Praze je silenej nedostatek zubaru....ale halt zase moje babicka, ta mi dycky rikala: Frantisku, hele, ted ti povim, co je na svete nejdulezitejsi...
ja cumel a vona: dobry zuby, dobry boty, abys nekam dosel, ty muj krtku, a kamosi...a nerikej, ze nemela pravdu:)))
i ty lichometníku... a silikony taky nemám! a se zubama seš na tom teda líp než já, nemám včil žádnou paní zubařku po přestěhování a už s tím budu muset něco podniknout - nejvyšší čas!!!
...no, vim, ze bych ti radost udelal, ty vysivko, ale byl jsem v pondeli, samo jen na prohlidce u sve drahe zubarky, a sklidil pochvalu...rekla mi:" Frantisku, no, vyborny, za pul roku se na mne zase prid usmat...!" ....snad te tato inf. nejak nepoznamena...pudl pryc, proteza pryc..?...To snad ne:DDDDD... ne, z tebe cejtiti, ze zuby k trhani masa pouzivas velmi rada, rekl bych, ze zivosicna jsi az az, a to je dobre...ja ty bledule uz nemuzu...
....ani videt.......:)
já už pudlici svoju nemám... :o(
su namydlená...
(všim sis jak sem se hbitě přesunula?! ;o)
jho, ja ani nekoukam...blbustka ale...vis, mne ty silikony serou....a mam kamosku, ktera chce na plastiku, krava, takze blbustka, jasne, ale ten silikon bych drzel pro zemi....mne odporny, ale halt je to fenomen....tak asi, avoxik...:)))
První půle je fajn, i by stačila, pak už je to takové násilné rýmování... (když teda chceš "hlubší kritiku") spíše blbůstka, ne? za ten začátek */
ved hovorim, ze hry su dobre, tie vaznejsie si nechaj do knizky, alebo na neskor...
...ja mam v kapsari nejaky takovy ty po papirkach"vaznejsi", ale my sme se tady vcera tak silene nasmali, ze jsem se smal este v posteli, a napadlo mne todle ..:))...DDDD