Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semaskulinizmus
Výběr: Print
09. 08. 2007
13
49
3012
Autor
Aššurballit
som dravec
som šelma
som nádherný chlap
samec
so zatiahnutým bruchom
pozorujem ženské
a viem že ich nepotrebujem
ony potrebujú mňa
viem to
celkom iste
chcú aby som bol šťastný
som šelma
som nádherný chlap
samec
so zatiahnutým bruchom
pozorujem ženské
a viem že ich nepotrebujem
ony potrebujú mňa
viem to
celkom iste
chcú aby som bol šťastný
49 názorů
jehlas pichlas
03. 02. 2008
urcite si to napisem na zrkadlo..toto je to co si potrebujem uvedomit zakazdym ked sa niekam chystam.coby len do okna pozorovat tie co ma potrebuju :))))
Aššurballit
14. 08. 2007Aššurballit
10. 08. 2007Aššurballit
10. 08. 2007
keby sa to tak samozrejme naucil kazdy chlap, tak by to uz urcite nejaky skusil....
vzdy prijimaju porazku tazsie :)))
...yo a varenie, pranie, zehlenie dnes chlapi riesia viac ako kedysi....
brcalovezelena
10. 08. 2007nepotrebujem
10. 08. 2007Aššurballit
10. 08. 2007
myslim, ze zbytocne podcenujes tu stuhu...ak nejaky chlap trhne gymnastku v cviceni so stuhou, to az bude macher :)))
mozes zacat trenovat ;o)
Aššurballit
10. 08. 2007
ale predtým si hovoril, že "v gymnastike by mi to v cviceni so stuhou tiez nandala kdejaka zenska..." teda hovoril si o sebe. ty dávaj pozor!
Aššurballit
09. 08. 2007Aššurballit
09. 08. 2007Aššurballit
09. 08. 2007
neviem ako sa vieš biť ty, ale vo volejbale by som ťa ako samca určite zotrel bez ohľadu na to, či je to ženský šport, alebo nie.mimochodom, ak poznáš našich reprezentantov, tak mladý Diviš zabil svojho spoluhráča na tréningu jediným smečom, takže to až taký ženský šport nie je.
Aššurballit
09. 08. 2007
nemám v povahe byť dominantný. a ani nechcem. nechcem si nič dokazovať.dominantný som azda len v určitých situáciách, ako napr. pri volejbale. tam ma rešpektujú aj takí samci ako ty. aj väčší. a o samicách ani nehovorím:)
Aššurballit
09. 08. 2007Aššurballit
09. 08. 2007Aššurballit
09. 08. 2007
co uz s tebou
inak ucit sa na statnice je trapne, potom ked ich urobis, nebudes moct hovorit, ze si sa vobeeec neucil (a nebudes posobit ako prirodzene inteligentny, zamysli sa nad tym a napis poviedku :D:D:D:D ):))
;-)
Aššurballit
09. 08. 2007
skratena verzia:
som samec
viem to celkom iste :))))
tip urcite (a chcem uz aj nejaku poviedku mimochodom :)))) )
Aššurballit
09. 08. 2007Aššurballit
09. 08. 2007
je fasa, ze vlastne nepotrebujes nikoho, kto by ta pochvalil a veselo to zvladas sam. Je to take trochu samolube dielo.
Nepoviem, keby si vyzeral ako ja, to by bolo o inom, ale takto...
ale tiez chcem aby si bol stastny, takze tip