Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚtrapy současného studenta
09. 10. 2007
5
22
2699
Autor
RealPedro
O kouli z matiky
rodiče nevěděli,
potom přišli na rodičák
a já sem teď v prdeli...
22 názorů
Ale jo, rytmus tam i možná je, když ho člověk hledá dost dlouho :D Ale dobrej (a pravdivej) nápad ;)
Aurora Těšínská
13. 04. 2008
Tak do slova sem to nemyslel... Ale je to spíš taková ,,maxi recese", než plnohodnotné dílo...
...tak takhle bych neuvažoval, to se mi příčí. To, co dám na písmák, buď můžu brát jako plnohodnotné dílo nebo recesi. Ale dávat si na profil čistě účelová díla, aby sis mohl dělat "reklamu" je podle mě už fau paux.
To raději pošli nějakému "kritikovi" avízo, než takové techtle mechtle...
Dyť jo... Smysl toho je, že když přidáš něco nového, tak se ostaní podívají i na ty starší... :)
V tom případě to "a" nech na konci třetího řádku ;)
nebo ho dej samostatně na další řádek a získáš navíc "prvek překvapení"...
i když nevím,, je to fakt hovadina, kterou dokáže složit každý druhý :)
O no je to spíš o-kou-u-li-z-ma-ti-ky
ro-di-če-ne-vě-dě-li
potom-při-šli-na-ro-di-čák-a
já-sem-teď-v-pr-de-li.
víš? to a jde jako by ještě k tomu třetímu řádku... Musel bych ti to říct, abys to pochopil...
vynech "A" v tom posledním řásku a rytmus ti vyjde.
Zase to ale ztratí dynamiku...
Trest? :D Ten sem nedomyslel... A tobě, Paidy to pak ve škole přeříkam...
Paidalinka
13. 10. 2007
Jistě... :) Mě teď ostříhali! Mam vlasy o několik cenťáků kratší! Ale zas tak poznat to není. Pořád ještě dobrej metr mají :D A nezapomeň na to kafe!
potom prisli na rodicak tam nesedi, pokud to ma vychazet presne (i kdyz zadnej expert nejsem :))
jinak bych prosil radsi blba nez blbku...vlasy matou, to jo, ale stejne ;)
kdybys to formuloval tak aby to melo rytmus, tak je to urco na tip, takhle je to akorat vtipny ;) (a pravdivy...)