Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřítel, postávající za oknem
Výběr: Print
25. 10. 2007
18
30
1813
Autor
Pacer
Otřásl se chladem
říjnového dne
a zůstal nahý
holé, strnulé paže
ztmavlé a bezkrevné
obtěžkány havrany vzpomínek
stárnoucí organismus
co s obavou jen doufá
jako ostatně většina
stromů
30 názorů
Pišta_Hufnágl
29. 10. 2007
...anebo našrot! :-)
(ostatně, to mi připomíná .. Ti dlužím fůru piv .-)
Pišta_Hufnágl
29. 10. 2007
Neodevzdám! Nedám! Nemám!!
(bys jako zvěrstvofelčar měl vědít, že papoušci jsou na zips! .-)
Pišta_Hufnágl
29. 10. 2007
prej starče... Pací, braň se! Flákni ho rukavičkou přes zobák! Budu Ti dělat sekundanta, až toho pištícího zvířořeza rozstřílíš na hadry!! :-)))
Pišta_Hufnágl
26. 10. 2007
Jo, papouch mi do toho naplantal Kačabu, móře orgasmus a pišta pitevnu..to si na vás budu pamatovat!
Opožděně, o to vřeleji děkuji za návštěvy, tipy..
Printymu za načatou 4. stovku výběrů :) Jerrymu za písemné vyjádření, že o čom to je :)
Romanovi - pacer píše jen blbůstky, to tady ví každej :)Hezký weekend přeji! J.
Pišta_Hufnágl
25. 10. 2007
ten začátek mi připomněl film Anton Špelec ostrostřelec - Kačabo, dyť zmrznu.. :-)
:>
Není to špatné - závěr mě překvapil a to se mi líbilo. :) Mám ráda básně s pointou. Blbůstka to určitě není, už kvůli tomu vážnému ladění. * (ale netvrdím, že mi tam ještě hodně chybí)
Jak na podzim listí
že má padat zjist?
Strom se začne klepat chladem
listí začne padat na zem...