Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSoutěžní dílo 077
07. 11. 2007
27
36
2384
Autor
SoutezHaiku07
Půlnoční whisky.
Na stůl těžce dopadla
lordova hlava
36 názorů
změnil bych "Na stůl těžce dopadla" na "na stůl dopadla těžce" kvůli rytmu a zdůraznění slova těžce
To ho někdo zabil? Možná jenom usnul. A co tam dělá ta whiska? Snad ji nepil.
Pišta_Hufnágl
07. 12. 2007pozorovatel
04. 12. 2007
vono na tom něco je - v antologii haiku psali, že my (tj. Evropani) máme rádi takový to údernější...kdežto v tom Japansku zase radši jen nepatrně se mihnuvší náznak... a todle je fakt na dřevo. A já si netipnu, to když tak "zamrzlej rybník s tou naprdnutou volavkou"
Dorota Máchalová
23. 11. 2007vy_mě_jí_taky
23. 11. 2007
Copak ty si dneska snídala, doroto? Šalamounovo lejno? Co ty víš, jestli je to prožitý nebo ne? Kolik Whisek už tě v životě skácelo? A vůbec, co na tom záleží, třičtvrtě haikuistů tady nic z toho neprožilo, jen si to cucá z prstu. To hle je dobrý (a velmi nadprůměrný haiku), není ukuňkaný, má to vtip, nadhled a žádná zbytečná slova. Stokrát lepší než ta všechna haiku na jedno brdo jak sněží, prší, fouká vítr, lístečky, kytičky, trapárna.... nuda k ukousání. Tohle je aspoň originální.
Dorota Máchalová
23. 11. 2007
aha, doroto, už vím, seš převlečenej lyryk. Neustále omíláš dokola příliš popisné nebo nepůvodní. Co to do frasa meleš? co to je nepůvodní podle tebe?
jo, todle jsem nenapsal já, aby to nevypadalo, že se tu hájim
Dorota Máchalová
21. 11. 2007
zprvu myslíš, že dopadla sklenka s whisky... a ona to hlava --- lord namol. Paráda*
No pravda je že příroda, roční období nebo křehkost tomu chybí, a vtip přebývá, ale miniatura je to skvělá.*
No pravda je že příroda, roční období nebo křehkost tomu chybí, a vtip přebývá, ale miniatura je to skvělá.*
Rychlý šíp_5
09. 11. 2007
Překvapivě tipovatelné :-) Zauvažoval bych, jestli se "půlnoční whisky" nehodí spíš na konec.
*