Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBezaretační
11. 11. 2007
4
35
1619
Autor
leenai
Panáci kmitavých barevných obleků,
šepotní davové divadel, pěny
zámořských parníčků, kláštery, bez léků
taneční horečky, okaté ženy.
Sílící vědomí rostoucích odpadků,
drzí rackové, pistole, patrony,
slavnostní bankety zlomených podpatků,
cizí, omšelá, svítící neony..
Praha dlouze letmých hodin,
marnivá, houpavá panenka,
Praha spěchu, horních spodin,
pečlivě leštěná skleněnka,
Praha děcko vlastních zplodin,
podivná proutěná slaměnka..
35 názorů
Cairo - jde o to spojení, především o přívlastek, proutěná slaměnka je oxymoron; dík ;)
je moc zajímavá a obraty jsou věru neotřelé. poslednímu ale vůbec nerozumím. praha a slaměnka? proč? myslela jsem celou dobu že se chytám a najednou taková zrada:) jinak tip
Si nejsem docela jist zda nedošlo k překlepu již v samém základu resp. titulu. V návaznosti na jednoznačné vyvrcholení, do kterého vyúsťuje diskuze, neměla být "Deratizační"? ... nikdy není pozdě se opravit. :)
já se omlouvám, ale s literrou se fakt moc neztotožňuju.. mi nikdy nepřirostla k srdci, no.. =)
Leenai, nestyďme se za literru :o)
já ju mám svým způsobem ráda furt... a sepsalas to přece šikovně, jen u mne víc zabodovala druhá část ;o)
kvííííííííííííííííííííííííík!
a všem vám kuji pěkně, sím, neb nejhorší je, když se tady mlčí.. cením si toho, že jste kvíkli =))
týjo, nevím, co všichni máte s paní učitelkou ... básnička je zajímavá, je to skládačka, která mi sedí ... *t*
Paníučitelka přikvitla z Křišťálové noci s monoklem pod okem; šuškanda pod lavicí - komu stranila?
jo, to je sice hezký, ale bylo by dobrý se k tomu podívat, jak dlouho už funguju tady a jak moc tam.. =))
teda ale že si mě nepamatuješ, ts ts..
mmch, moje reakce se seknutím se netýkala tvé poznámky o literře, anóbrž odsudku
paníčitelka totiž není tak hloupá, jak jste si všichni bryskně domysleli, a ani to nahoře není tak ploché, jak jste při svém povrchním čtení zaznamenali..
ale na co se přít, vždyť je to vlastně ve výsledku jedno
No jo - tak jsem se sek... nebo na Temnolese ? Taky ne ? Do pytle, tak já mám snad haculinace.
Literra Autoři
Autor Počet děl Poslední přihlášení Zaregistrován
leenai 2 29.07.2007 02.10.2006 - přece nejsem mejdžr
Miroslawek
12. 11. 2007Miroslawek
12. 11. 2007Miroslawek
12. 11. 2007
ehm, pardon, trochu to zaniklo.. to oslovení bylo na tebe, jerry ;)
já vím, že jsi fajn, ale trochu ses sekl, no.. ;)
Stěhuje se nám sem literra - kdopak tam zase prudil ? Jako to bývá na objednávku (to je pančelka praštěná pavlačí - copak to se nechá objednat), je to jen řada sestavených slov, konstruktivizmus, se záblesky nesouvisících smyslů. Sjednocuje to jen pojem Praha - a to je málo. Tady se netipne a basta !
Leenai, proč mi nadáváš? takovejm slovům snad ani slušnej písmák nemože rozumět!
:o)
co to je?:)
vzdyt jsou to jen vety nahazeny za sebe..?
nebo v tom nic jinyho nedokazu videt..
proč byste bili paníčitelku?
marti - synteze se neobejde bez teze a antiteze..=))
sonet sem poznala! jupííí!!! a líbí se mi víc jeho druhá půlka teda :o)
Tyjo, Julčo, pančitelka by zasloužila lištit v každém případě - prý musíme napsat. Jaké bylo zadání?