Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePejsková
19. 11. 2007
5
28
3237
Autor
j_i_r_i_k
Pejsek moc rád hryzal kosti,
teď už má však po radosti.
Chtěl mi ukousnout kus kecky,
vykop' jsem mu zuby... všecky.
28 názorů
Tak tedy jen díky za návštěvu a úsměv (od návštěvy mě snad ještě nějaký ten pátek dělí). :)
Tak to já mám pokoj s bráchou, takže dominují luxusní auta a veterány, Jágr a také český národní fotbalový tým z devadesátých let(tedy taktéž všechno veteráni žijící v luxusu):-).
jazzgirl: Já mám zase plakáty pejsků vytapetovanej pokoj kolem dokola... Ale píše se to dobře :) Díky za úsměvy :)
:-D. Síla:-). Já mám doma dva pejsky a to bych Tě teda hnala...:-) Ale čte se to dobře:-). Tip*
j.nick: Reklamní vložka - v tom případě doporučuju svoji sbírku Kravoidně koňoidní, starší, ale třeba potěší :)
Jo jo, všichni se tu nějak realizujeme... :-) Já jsem zas normálně tichá, nesmělá, uťápnutá bytost, která se bojí promluvit první :-))
Janina6: Nebo se to taky dá brát tak, že místo abych trhal mouchám nožičky a lepil kočky za fousky k patníkům, tak své temné sklony realizuju blbůstkama na písmáku ;)
No, skoro jako pejsková... je to vrah a ještě si na tom dělá na Písmáku kariéru :-))) A za to, jak tě tu pomlouvám, posílám ti jiriku tip*
Polly_chce_sušenku
19. 11. 2007Polly_chce_sušenku
19. 11. 2007
No když už ses zmínila o kočkách :) Ale máš recht, je to hnusné, podlé, zbabělé, úlisné a prohnané...
Polly_chce_sušenku
19. 11. 2007
všem: Díky za návštěvu :)
Oldjerry: Ochranci starych kecek, hrrr na Tebe ;)
pozorovatel: Ty sadisto!
Don't_worry: Jistě, jiřík do každé psí rodiny, je mazlivý a vděčný za každé laskavé slovo :)
Milly: Že by? Třeba jen zabloudili...
humbert: Aha, já vynechal konec? :)
Masa bylo na něm dosti,
zahrabal jsem jenom kosti.
Na zahradě pod jabloní,
je tam kostí víc než loni.
Janina6: Slibuju, že zkusím mentálně povyrůst.
Polly_chce_sušenku: Kočky? A mojí Veselou jsi četla? ;)
Polly_chce_sušenku
19. 11. 2007
Vzpomněla jsem si na svého synovce - tenkrát desetiletého - a jeho parodii na evergreen "Chytila jsem na pasece motýlka"... utrhla jsem mu obě dvě křidýlka, hlavičku, tykadla, řiť už mu sama upadla. No, taky humor :-)