Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNevzbuď mě
07. 06. 2001
16
0
3200
Autor
Ramona
řeka se obtáčí kolem mostu, a škrtí labutě
~ ~ ~
spěchala jsem ti to říct
ale metr nad zemí
vzpomínky táhly na druhý břeh
Don´t_worry11. 07. 2004SatanasekHnusacek28. 10. 2002
Labutě znamenají svobodnou lásku (i se zamotanými krky)
A řeka .Řeka ta vždy poteče ,třebaže pod zemí.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
------------------
Ty budeš malovat obrazy vždycky :o))) Labutinko ;o))) ten most přest řeku ještě dýchá spletitostí :o)
ach jo Bacílku :-) je tolik míst, na kterých jsi, podle tvého hodnocení je totiž krásná každá druhá autorka, a pak se ti líbí i to co napíše naruby
Jů, to už jse skoro rok, co jsem tu byl... a je pořád stejně krásná (a můžete se domýšlet, myslím-li báseň, autorku... nebo obě ;-)) )
dopadlo to úplně jinak ;--) 2 labutí krky svázaly řeku, tvoří přes ní most
a řeka dál netekla
~ ~ ~
cosmosphereX18. 04. 2002
Všude chodím poslední a díky tomu, že mě předbíhají dve cácorky co snad mají hnízdo v mé halavě a vylétají z ní stejní ptáci, nemám už co dodat....
Snad jen, že první co mne napadlo: Na Tvé básničky bych opravdu s radostí udělal obrazárnu... a mad zemí je život opravdu nádherně vzletný ;o)
Ramono, překvapilas mě, takovou krásu bych ani u Tebe nečekal. Připadá mi, jako kdyby Tě učila psát sama kafka.
TIP
úúúúúúúúúúú, ať učil kdo chtěl koho chtěl....
tohle je nááááááádherné
****!
Děkuji vám moc. Kafko, já bych tě mohla akorát učit plavat, ale ty mě létat :-) děkuji za každý centimeter !
~ ~ ~
nepřeháněj Bibšo, díky, jako bys věděla, že často ráno zaspím :-)
tvářil se, že čte, ale pořád na jedné straně ! kdyby se mu vítr nedíval přes rameno, a neobracel stránky :-)
Nejraději bych, aby jsi celý život trávila metr nad zemí... kde by se ti nemělo co stát... byla bych o moc klidnější :o)
Je to nádhera a jestli je ten rám zrakovým klamem, jsem děsně nadšená, že ho taky mám :o))))
*
víš sestřičko.... některé obrazy si rám zaslouží!!! a písmáček je moudré zvíže...a ví které.:o)*
Šílko, na tu tvoji šílenost papír bych si nechala zarámovat ! :-)
děkuju, tohle určitě není rám, ale zrakový klam ~ ~ ~ |