Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semodrá a mesto
02. 12. 2007
12
16
3756
Autor
.dunaj.
a mentálne postihnuté dieťana mňa z okna kričíže už spočítalo svoje dninapriek tomu naťahuje rukyaby dosiahlokus modrej čo vyšlanad mestom.
Vo dvore je ticholen susedova trúbkahrá v tých istých
mollových stupniciach
a ticho pomaly
speje k svojmu začiatku
ktorým je slovo a jamám náhle pocit že za tie rokysa ničnemeníto len slnkozapadá za rohvedľajšieho domu
16 názorů
taková koncentrace ocásků se tak často nevidí:)
pochopitelně myslím ocásky pod jménem, vy prasáci:))
Miroslawek
03. 12. 2007pozorovatel
03. 12. 2007Miroslawek
02. 12. 2007
tak teda nech uz tu je viac kritikov napisem si aj ja - tato basnicka je terapia .) po dllhom case navsteva u rodicov ten isty sused z okna a ta ista trubka z ineho ako pred rokmi... take prerastene haiku .)
vyjádřil jsem se asi nesrozumitelně - úvod básně se mi obsahově jednoznačně líbí, výrazem méně.
Přece jen jsi u mne zapsán jako Pan autor, a zde se mi zdá, že úvod básně je příliš (tedy na tebe) ve vyjádření laciný, byť obraz ... mentálně postihnuté ... nabízí přece jen nový rozměr, obsahově naopak (ten všudypřítomný souboj naděje a beznaděje). Je to ještě navíc umocněno molovou trubkou. Naopak druhá sloka mi přijde perfektní s tím významem ... vedĺajšieho ...
Připojím i omluvu. Sám často kritizuji jiné, když pro formu poněkud nedocení obsah a jeho okolnosti, přičemž zrovna toto může být ten případ.