Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNazvěte si to sami
11. 12. 2007
14
26
6245
Autor
Oldjerry
Něco přes dva roky -
no - spíš jen pouhé
Moc to není,
byly však dosti dlouhé,
abych měl kousek této říše
zmapován
jak kdo tu píše
Pobaví vždycky
hříchy
neskutečné pýchy…
i známé nicky.
Za nimi lidé skrytí
(latentní) veřejně
co jako hvězdy svítí
i co se topí v lejně…
Ti co maj‘ sklony k rytí
a zas ti druzí...
Někdy mne napadá
kolik v tom mraku
nicků je, znaků
Záhada
Najde se
kdo ?
no - spíš jen pouhé
Moc to není,
byly však dosti dlouhé,
abych měl kousek této říše
zmapován
jak kdo tu píše
Pobaví vždycky
hříchy
neskutečné pýchy…
i známé nicky.
Za nimi lidé skrytí
(latentní) veřejně
co jako hvězdy svítí
i co se topí v lejně…
Ti co maj‘ sklony k rytí
a zas ti druzí...
Někdy mne napadá
kolik v tom mraku
nicků je, znaků
Záhada
Najde se
kdo ?
26 názorů
chtěla jsem sem přidat vlastní názor,ale po pročtení níže narozených polemik,jaksi vyvanul...pozbyl na nutnosti...a tak jen vyznání-
pro mne je komunikace psaním daleko přirozenější než rozhovory s živými lidmi...ty bohužel moc neovládám...většinou se odehrávají jen v mé hlavě...
takže,pište tu lidičky,buďte tu lidičky,ať máme na pouti za sněním bludičky
Štírko - ano, domníval jsem se že je tady víc lidí, kteří to cítí podobně a jak se ukazuje, snad jsem měl pravdu.
... Jerry, díky za to cos napsal...myslím, že nás tu je více, kteří cítí podobně... doplnění jsem našla ještě tady v poznámkách... Písmák je dobré místo pro trochu radosti s lidmi, kteří pro nás něco znamenají ... v tom dobrém... a bohužel jsou zde i srážky s... a často je spíš hloupé neuhnout... protože "z vysokého kopce" je vidět dál... a je dost málo těch, kteří už na ten kopec vylezli... spousta jich ještě nemá ponětí o délce cesty a ... ale proč psát dál... dávám T* už pro to, že jsi to tak pěkně naťuknul...:-)
Janino a hesiono - to je vlastně totéž, co jsem napsal já, ale trochu jinak podané... JO !!!
Printe - no... trochu jsem se okopal, to je pravda. Sázím na ty, co mi rozumí...
Oldjerry, ještě tu nejsem moc dlouho, ale řeknu ti to jen tak pro radost nebo vůbec jen tak... mám to tady ráda... a pro pár lidí, jako jsi ty, se sem budu pořád cpát, i kdyby mě múza zcela opustila... :-))*
avox - ono nás tu bude víc, ne-li převaha. Oni i mnohem mladší se mohou dostat do podobné situace, byť třeba jen přechodně. Už tady postrádám pár velmi mladých žen, kterým asi naplňuje někdo nejen život (:-D) a tak ztratily motivy na psaní....
jo, taky mi nahrazuje živou komunikaci a jsem ráda že jsem tady, tak ti rozumím. */
Janulko, ahoj ! Za to můžeš TY. Písmáka jsem našel, když jsem hledal tebe. Naštěstí... protože jsem tu našel pár lidí s podobnou krevní skupinou, kteří mi nahrazují to, oč jsem přišel - věkem a tak. Děkuji, Janinko...
jo - a v lednu bude Čaj Středohorák...
aleš-novák
04. 12. 2007
Víš palino - uhýbám kritice. Mně už moc pomoci nemůže, hloupá arogantní kritika přemoudřelých dětí mne trochu irituje, dobrých kritiků z jejichž názorů přímo čpí snaha pomoci, tříbit názor (třeba a2a2a) těch je tu moc málo. Tak raději uhnu... kdo to najde a najde v tom i jisté zalíbení, ten mi dá tip, který mne samozřejmě potěší. Co já potřebuji víc - chlap už otřískaný životem, který jak zázrakem má ještě lidi rád ?
osobne by som to asi riešil neviazane, voľným veršom... ale ako nápad je to fajn... *
Když zvážím plusy a mínusy vychází Písmák i za celou dobu mé expozice na něm - tedy včetně vlády Veroniky - veéééélice dobře. Mínusy : pár sprosťáků, pár hlupáků, pár zlomyslných šťouralů - ti se vyskytnou vždy ve větší skupině lidí... takové furunkuloidy na celkem čisté pleti krasavice. To se dá ustát... Plusů je je pár, ale významem jsou obrovské. Pro mne...
Chtěl bys ještě něco vědět, mon captain ?