Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTak já to utrhnu... (PF08)
17. 12. 2007
20
37
4199
Autor
JiKo
37 názorů
brek. zkus jinej prohlížeš nebo máš třeba v prohlížeši zákázaný flash, anebo máš zakázané stahování dat z jiných domén... nevím.
dítě_na_skleníku
24. 12. 2007cekanka_ucekana
22. 12. 2007cekanka_ucekana
22. 12. 2007cekanka_ucekana
22. 12. 2007
BG: Ano. Pokud se nepletu, jde o světoznámou folkovou verzi pačebelova kanónu v d-dur. ;o)
Rocková verze (http://youtube.com/watch?v=m4kFznK2lpQ) mi však učarovala ještě o krapet víc.
paráda ;o) díky za obveselení, ten pejsánek je hustej (chudák ;o) huhů, hahááá ...
Mně se nic nenahrálo, sorry. ("Nastavení zabezpečení neumožňuje používat nainstalované ovládací prvky ActiveX...") Ale i tak přeju šťastné a veselé :-)))
Pomerančová
18. 12. 2007
kastankuuuuuu..... skejt ma prafdu.. byl to neska tezkej den.. ale tohle tedy rozhodne stalo za to... tiky Ti za uuuuuzasnej zazitek..:-))
Embriott: Ano, rozplýváme se nad rámečkem s červeným ixkem vlevo nahoře. Fascinuje nás.
to má být ono? prázdný rámeček s červeným ixkem vlevo nahoře?
čekal jsem víc...