Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo je na nacismu tak úžasnýho, že má pořád tak velkou podporu?
Autor
Kocour22
Každý 7. Němec souhlasí s názory Adolfa Hitlera a chováním Němců za II. světové války. Němců je 80 milionů, tedy více než 11 milionů Němců se ztotožňuje s nacisty. Obdobná situace je i v Rakousku, Itálii, Maďarsku, Chorvatsku, Albánii, Bulharsku, pobaltských státech a ve Skandinávii ( zejména ve Švédsku ). Během II. světové války umřelo více než 50 milionů lidí. Nárůst nacismu je i v zemích, které byly nacisty značně zdevastovány. Tyto země měli velký počet obětí: Sovětský svaz ( 20 milionů mrtvých, zejména Rusů ), Polsko ( 6 milionů mrtvých, včetně 3 miliony Židů ), Jugoslávie ( 1 milion a 600 tisíc mrtvých, zejména Srbů ), Velká Británie ( 450 tisíc mrtvých, zejména Angličanů ), USA ( 400 tisíc mrtvých ) a Československo ( 350 tisíc mrtvých, včetně 250 tisíc Židů ). Nárust nacismu je znatelný zejména v 90. letech minulého století. Údaje o počtu přívřženců nacismu jsou z roku 2007. Co lidi stále přitahuje k této hrůzné ideologii?