Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDáreček
13. 06. 2001
7
0
2937
Autor
BadAngel
Maminko moje milovaná
přinesl jsem Ti dáreček
to někdy hodný děti dělaj
a já jsem Tvůj hodný chlapeček
mám Tě moc rád, jak nikdo jinej
Tebe mám ze všech nejradši
no tak se rychle usměj, dělej!
...Tebe ten potkan netěší?
Tak mě napadá - když už seš ta čarodějnice - nedáme si někdy závod v lítání? Dycky mě hrozně zajímalo, co je rychlejší - jestli koště, nebo křídla.
:o)) ale no tak, vy snad ty svoje potkánky vůbec neznáte... vždyť takovej potkan dokáže odrovnat i knírače, když si vzpomene... natožpak kočku... no ale dobrá, ať se nám tam nekočkujou...:o) dám jí náhubek a řádně ji poučím o vhodném chování na společenských akcích :o)) jen pak ale nevim... až bude hostina...tak jí ten náhubek budu muset sundat, tak aby se nám to nezvrhlo hihihi
:o)) No mě nejde ani tak o mou potkanici, ale spíš o malý potkáňátka, co jí půjdou za družičky :)) To víš, já aby se pak nepsalo, že Angel is really Bad :))
to snad ne, já to Káče vysvětlim a ona bude hodná... jinak to můžeš klíďo svést na mě, u čarodějek se předpokládá, že jsou really bad, i když to neni pravda, ale já to unesu :o)
dílko vychytaný, to se musí nechat... jinak co se týká další debaty o zviřátkách - měla jsem taky potkana, takovej samorost to byl... přišel, když měl dobrou náladu, jinak třeba tři dny ne... ale byl hrozně milej a chápavej... teď mám kočku - je divná a zlobivá, ale pořád je to kočka... skáče mi do vany s vodou a pak je vzteklá, že je mokrá... je prostě divná... ale umí bejt i milá, takže kdyby vám na tý svatbě chybělo tohle plémě... :o)
Witch díky za pochvalu :)
Jinak co se týče svatby - milerádi kočičku přivítáme, ale prosímtě s náhubkem, jo? :)))))))
...se nedivím, já bejt úúň, tak taky shodím každýho, hdo by mi chtěl zadnicí
znesvětiti hřbet... :-)) ..... kromě Falky samozřejmě :-))))))))
Můj potkan se jmenuje Zubatka, protože ho k nám dle pověsti přineslo sousedovic kotě v zubech a pak si s nim hrálo na schovávanou v sestřinym oblečení :-))) Jinak na svatbu se moc těšííííííím, konečně se ta chudinka zbaví svého hanebného příjmení (Gulášová), které jí bylo úředně přiděleno v souvislosti s její plánovanou družbou k bratrancovejm hadům (naštěstí včas pochcípali :-)))
míval jsem pavouka .. takovýho toho normálního dlouhonohýho,
v zimě mi visel nad stolem a já mu chytal mušky vinnné...
Jmenoval se Stropolez a byla s ním docela legrace, spouštěl se
nahoru a dolů a houpal se...
Jak přišlo jaro, tak odešel, jen pavučinu mi nechal ... to je vděk ...
....ale proč vám to povídám .... tak Stropolez na svatbu nepřijde.
:-))
Já už se lek, že jsi mu chytal mušky nevinné... :-)))))) Můj potkan taky žere mouchy - ale zásadně jenom když se potřebuju zbavit sestřiček. Jim se z toho totiž vždycky udělá špatně a jdou radši na záchod... :-))))))
Jinak sousedovic kotě na svatbu taky nepřijde, chtělo si hrát s takovou obrovskou červenou věcí, která se tak legračně pohybovala sem a tam - bratranec couval z garáže....
Lidičky lidi a kdyby jste chtěli, tak soused z chaty mi půjčí vietnamský prasátka a klíďo i kůzlátka a slepičky a husičky a kachničky a králíčky a kravičku a koníčka, kterej nesnáší když na něm někdo jezdí... potvora :-)))))))
BadAngel: Cožééé? Fotbalista? Jo, teď mi to došlo vlastně. A začlo to tak nevině, šetřič obrazovky, rybička, se menovala stejně jako já, flo, no, tak mě nic lepšího nenapadlo...kdybych věděla, že si mě budou plíst s chlapem...fňuk...sem já to ale vymňoukla. Mňááááu!!!!
FLO: nefňukej, já už si Tě s chlapem nespletu, fakt :-)) Apropó, jak jsi to myslela s tim igelitem? Doufám, že to máš vyzkoušený, nerad bych psal další epitaf... :-))
.....nebo nějaký antikoncepční pilulky pro mou potkanici, že jo? Něco už každopáně seženem. Akorát.... jako každej správnej anděl tě musím upozornit, že... až po svatbě!!! :-)))))))))))))))
jůůůůů vystrojíme potkaní svatbičku a křečci jim půjdou za svědky a želvičky budou drůžičky a oddá je Falčin kůůůň :-)))))
Mno... moment, než se vyjádřím....
chacháááááááááááááááááááááááááá......
Jo a teď k věci... básnička moc líbí... mimochodem můj potkan je holka, jmenuje se Delirie a vlastně je to malá bílá krysa, strašně šikovná, protože umí sama jezdit pražským metrem... a občas si udělá výlet a člověk se o ni pár měsíců bojí, než se mu vrátí z Vyšehradu... a jak jsem si fšimla, ještě by se tu měl někdo stydět... to na sebe beru já, protože moje myška se rozhodně nestydí :o))))
A papouši, můj kůň je neoddá, protože zatím bohužel (fňuk) žádného koníka nemám... jedině že by ten, co jsem s ním byla naposled... no a ten se jmenuje Komedie a to by se ke svatbě moc nehodilo... no uznej... :o)
ale hodilo, na svatbě má bejt legrace a přece koník se jménem Komédie nemůže být žádný morous :-)))
No - tak to my jezdíme na koníkovi, co se jmenuje Šílka :o)).
Falčí: těš se :o)))
Papouch : můžeme dodat jednoho křečíka džungarskýho jako družbu :o)))
potkani jsou bezva :o)))*
co že nejšeš? slepej? :-)))))))
já za to nemůžu, ono se to jenom nechtělo odeslat, tak sem na to kliknul maličko víckrát, no...:o/ Asi zalezu pěkně do postýlky a budu se stydět, jako můj potkánek...:-))))
:-) ....... no... tak mi napadá, Tvůj potkiš je holka? Můj je kluk....... :-)))))
tak moment.....
BLIK!
(už mi to došlo :-)
Hele, tak do toho nejdu, ledaže byl byl tvůj potkan bohatej a platil každej měsíc alimenty :-))) Protože jak znám sestřičky, tak by radši doma založily greenpeace, než aby se těch potvor jedněch mrňavejch vzdaly :-))))) No a co já pak s nima, že jo :-)
...já se zeptám ve zverimexu, jestli nemají malinký latexový ocharničky pro potkánky.. :-))))))
já mám doma potkánka, takový miloučký plachý žvížátko to je
včera mě omylem maličko kousl a pak se strašně styděl... :-)
FLO: přesně jsi to vystih, takhle jsem chtěl, aby to vyznělo.
Papouch: tomu mýmu tuhle maminka maličko přiskřípla ocásek do skříně až mu ho museli kousíček amputovat a vůbec se nestyděla... :-)
Bade, FLO je holka .... :-))
chuďáček potkánek .... ale na druhé straně oni maj ocásek dlóóuhej :-)
ten můj, když se bóji, tak zaleze do domečku, ale ocásek nechá venku a myslí si, že ho není vidět :-)
Papouchu: Jejda :-)) Kdo to má vědět, nemá se jmenovat jako ten norskej fotbalista :-)) No ona to snad přežije, můj potkan je vlastně taky ženská a vůbec jí nevadí že jí říkám chlape. Akorát vždycky když se olizuje kožíšek aby byla čistě umytá, tak se přede mnou schová do domečku, asi se trošku stydí... :-)
Papouchu: Jejda :-)) Kdo to má vědět, nemá se jmenovat jako ten norskej fotbalista :-)) No ona to snad přežije, můj potkan je vlastně taky ženská a vůbec jí nevadí že jí říkám chlape. Akorát vždycky když se olizuje kožíšek aby byla čistě umytá, tak se přede mnou schová do domečku, asi se trošku stydí... :-)
Papouchu: Jejda :-)) Kdo to má vědět, nemá se jmenovat jako ten norskej fotbalista :-)) No ona to snad přežije, můj potkan je vlastně taky ženská a vůbec jí nevadí že jí říkám chlape. Akorát vždycky když se olizuje kožíšek aby byla čistě umytá, tak se přede mnou schová do domečku, asi se trošku stydí... :-)
Papouchu: Jejda :-)) Kdo to má vědět, nemá se jmenovat jako ten norskej fotbalista :-)) No ona to snad přežije, můj potkan je vlastně taky ženská a vůbec jí nevadí že jí říkám chlape. Akorát vždycky když se olizuje kožíšek aby byla čistě umytá, tak se přede mnou schová do domečku, asi se trošku stydí... :-)
Papouchu: Jejda :-)) Kdo to má vědět, nemá se jmenovat jako ten norskej fotbalista :-)) No ona to snad přežije, můj potkan je vlastně taky ženská a vůbec jí nevadí že jí říkám chlape. Akorát vždycky když se olizuje kožíšek aby byla čistě umytá, tak se přede mnou schová do domečku, asi se trošku stydí... :-)
Papouchu: Jejda :-)) Kdo to má vědět, nemá se jmenovat jako ten norskej fotbalista :-)) No ona to snad přežije, můj potkan je vlastně taky ženská a vůbec jí nevadí že jí říkám chlape. Akorát vždycky když se olizuje kožíšek aby byla čistě umytá, tak se přede mnou schová do domečku, asi se trošku stydí... :-)
Jééé...smích. Taková přesně vystižená dětská dušička.Něco jako když můj brácha dal mamce k narozkám autíčko.*