Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepsychopa(te)tická asimilácia
Výběr: Print
04. 01. 2008
27
77
4612
Autor
bajron
roz-d-robené správanie
a obscénnosti
mi pripomínajú že som
asi-milovaný
v spoločnosti s vami
vzbĺknem
a celý rozpálený
zbieram túžbu
v náznakoch aj
po našom rozchode
všetky by ste si
rozumeli
77 názorů
Predrag_Tomič
11. 06. 2008
aha. tak dík. básnička je super, jen mi chybělo to slovíčko. úžasný je: roz-d-robné.
každé slovo má své místo,to aby jsi se bál napsat slovo láska,protože je zprofanované od sv.Valentýna počínaje a pohádkama konče-nebo naopak?mě zase vytkli padlého anděla...oni ti co to čtou často mají jiné pocity než my když píšeme,a je to v nás,že to neumíme předat...ale mě se toho předalo dost
užívám,zažívám,prožívám*
vdaka Abi!
som rad ze si spravila vynimku!:)
no ja sa velmi do fonetiky nevyznam...
Dobrý!
Normálně slovenské básničky nečtu, ač rozumím, nedokážu je pojmout nějak tak..jako ty české, byť slovenštinu považuji za melodičtější jazyk..tady jsem udělala výjimku a dobře, že tak.
Výstižné, jemně ironické, s nadhledem...
...akorát slovo ,,asimilácia" poté, co jsem nedávno pronikala do jejích fonetických tajů mě děsí.
Usmáty_autor
16. 01. 2008Minim_Sladkyj
09. 01. 2008
výbornej závěr - skvěle úderná pecka bez zbytečnejch slov - báječný .. ;-))
velkej TIP
CrawlingChaos
06. 01. 2008
jj opravnene...ja som len narazal na tu formu...ze nie zatvorky ale kvazi hlaskovanie...alebo nazvime to pomlckovanie...
aj ked beriem ze prave nazov je zatvorkovy...
no nato som nemyslel...
Aššurballit
05. 01. 2008Najmladšia
05. 01. 2008
jj to aj ja..sam som to robil a aj robim...ale tu som nedal zatvorky ale pomlcky malo to byt skor take ako eby si hlaskoval to slovo a nie vyber si vyznam...preto som nerozumel ako si to myslel...
Aššurballit
05. 01. 2008
dakujem vsetkym!
aššurballit:osobne som sa este s asi-milovanim nestretol takze absolutne nechapem ako si to myslel tym tradicnejsie...
Aššurballit
05. 01. 2008
tak se tam niekedy virtuálně stretneme....maj sa a hraj sa dialej so slovami,ved´si slová -k
aj mne sa paci cestina:)
a no co uz v krcme travime vela casu asi oba narody:)
tak já ještě k Tobě pane bajrone - coby mladice jsem se nesmírně - vesmírně zalúbila do Slováka - hoci byl často v krčme,bo jsem upřednostňovala jeho jazyk( teda lingvistický...)
zažehne,vzplane - nádhera jsou to synonyma a nejsou... - víš kdysi jsem urobila i examen ze slovenštiny - dnes bych to radši nepřiznala -pšššššt,je to hrůza,co se s"těma jazykami" děje....
nemáš zač bajronko, aj koník děkuje ;o)
pupin, sem tě nechtěla ničit - jen sem ti překládala to vzbĺkne... a učila sem ve školství 10 let, mne netřeba přesvědčovat :o)
hele,neničte mě,dnešní mládež esemesková je děsně na češtinu natvrdlá,ovlivněná,determinovaná tím spěchavým przněním češtiny - něco vo tom sakra vim dyť to hučim !!!!!Furt se s něma hádám,že třeba blbá čárka v oddělení věty hlavní a vedlejší pomotala třeba výklad rozsudku smrti - smějou se tomu,hadí!!!!
vidíš jak je ta diakritika důležitá! cipka nebo čipka? :oD
pupin - vzplane taky :o)
asi milovala bych tu tvou "slovenčinu" - ona sama už poezií,je náádherná - přeju ščastie (omluva za gramatické bariéry)
tak potom mi ten zaver nesedi moc....som to brala ako pointu...ked si takto zmiernil..hmm...moja verzia sa mi pacila viac...radsej ma nechaj v nej...:)
aha!zažehne...!!!JUPÍ! ještě líbí grafické využití slůvka asi milovaný tipec
vlockaa:ja som to nemyslel tak ze su rovnake...ale ze by sa mali napr o com rozpravat vymienat si skusenosti a nazory so mnou a tak...
haldam hladam:)diky!
pupin:ohen napr vzblkne-rozhori sa a tak...vzblkne lesny poziar...no neviem ti presne vysvetlit ten vyznam slova...
myslis?...ze vsetky su rovnake?...
..len trpezlivo hladaj dalej...to najcennejsie je najskrytejsie...neprestan verit v lasku...:)
..inac klasicky tvojsky textik s miernou ironiou...paci sa mi...
Najmladšia
04. 01. 2008
cipku alebo čipku?
lebo čipka by mohlo byt ako nieco čipkovane a cipka to by mohla byt cipka-cipuska ako male kura:))
diky!
Najmladšia
04. 01. 2008
Taky bych to tak viděl:) Osobní, výstižný, ale říkající vše podstatný!! Very good!!!