Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seIMPERATIVNÍ
06. 01. 2008
2
16
3727
Autor
pupin
Jděte mi k čertu,
všechna ta slova,
co cpete se do básní...!
Už nechci snídat rohlík s oblohou,
česat si vlasy hřebenem hor
a upíjet hladinu řeky
ze sklenice piva!
Je čas skutků -
čas činů -
čas konání -
je čas ...
Už je čas.
16 názorů
zbor se "z",úča nerosumí - vícehlas ví,to ví...kakofonie a jiné ...ie snad taky...jaký pak s tim saky paky
Sylvia P. angloamerická básnířka tuším - suicidum bolo,definitíva definitivní...jo,jo
To je přece každej zbor - polyfonie znamená česky vícehlas... kde ho máte, Pípáka (jéminkote - hezký slovo)? Hele a kdo je Sylvie Plathová? Myslím, že by se Ti mohla šiknout moje Salomé (tedy překlad Wildeovy hry) v psaný právě v Tebou popsaném latinském duchu secesně praštěné češtiny :o) joj!
polyfonie - tak jsem jmenoval pěvecký sbor,dp kterého vlastně celý život chodím - tzv."pípák"
joj,deklinace..skloňování-ó,rozumím,miluju češtinu i v šatech latiny - terminologie,to názvosloví co osloví....chtěla bych básně i žít,dělám to,ale vzdaluje mě to realitě,proto bych chtěla básnit o realitě,aby to nebylo jako pod skleněnym zvonem -Sylvia Plathová - určitě znáš....strčila lavu do trouby...
staň se vůle tvá (v podstatě jak říká štírka: Kéž by). Nejspíš je chyba v deklinaci, latinsky umím než co jsem pobral z latinsky zpívané polyfonie. Latinský imperativ jsem použil pro souhlas s latinským imperativem titulu Tvojí řízné básně, za kterou tímto ještě jednou upřímně děkuji.
vytesej bůžka z krásných slov,
a na pindík z alabastru
pověs cukrlátko ....
prasátka růžová se mnou lov
básničky impotentní
... pro pozlátko ...
*- ... a život - jak prasklá duše, mezitím ujde ...
... ... ... ... zakrátko ..