Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seExanděl
08. 01. 2008
21
47
1710
Autor
Santi€
Přestalo sněžit
už Tě oškubali
můj strážníku
dobře Ti tak
za veškeré nekalé spolčování
Tvá tříska v oku
je mi chlebem
i žiletkou
47 názorů
:-) Také už se učím - u Pímáka:-) Dělám bakalářku. Ale také to už vypínám:-) Měj se krásně a ať to jde a moc díky za tipíky:-)...
nebuj, smajlík mě prozradí...ale včil už se du vážně učit, i když se mi s tebou mile píše a kliká..
OK:-) Já jsem se bála, že jsem Tě nějak nechtíc zranila, to bych nerada...
ále jazzslečno, vždyť já vím;)
lístečku, díky za tip, taky ještě neoškubán?
Já to přece myslela v dobrém - jako že ta myšlenka toho, že "básně k Tobě chodí samy, zastoupí Ti v hlavě cestu a křičí, dokud je nenapíšeš"... to je přece krásně řečeno a dáno na papír či na Písmáka by to jistě získalo patřičné (smozřejmě kladné) ohodnocení...:-)
pomooooooooooc já si nasazuju papírovej pytlík na hlavu a nebudu se vyjadřovat;)))
nevymýšlím si je, básně ke mě chodí sami, zastoupí mi v hlavě cestu a křičí, dokud je nenapíšu
červenám se, děkuju
ale vzal, moc díky. vím, že je okleštěná, kostrbatá, protože slova dokonale nemohou reprodukovat pocit, pohnutku, která mě vedla k napsání tohoto takhle, jak to je...
u jiných básní mi byla vytýkána upovídanost třeba Noc která pro mě začala příliš brzy nebo Dokud se nezačnem ztrácet...třeba se ti budou zamlouvat víc...
děkuji nicméně převelice za návštěvu a Tvoje slova
milé, vtipné, trochu oškubané (slovně)...Promiň, sám jsem toTiž ukecaný
lepší exanděl než antianděl, těch je víc a je jím čas od času každý z nás
děkuju, ty z pustého ostrova...;)
Slabé,mdlé,nepůvodní..........................................................neroušek žertuje!
Tajemná ctitelka
08. 01. 2008
nebuj, každý je nějak střelený, jen záleží na tom, v jakém místě byl trefen. nahlavupadlost se ve světě ztratí...
myšleno nekalé spolčování strážných andělům k podproře štěstí jednoho na úkor druhého svěřence...náboj je vždy zabarven nějak, tady trochu okatěji...
díky pété
za veškeré nekalé spolčování...jojo..má to náboj, začátek se mi líbí moc, chleba a žiletka jsou trošku okaté, ale i tak..típ