Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVo vani ( po ...)
21. 06. 2001
11
0
2860
Autor
Bix
kolísala ma vaňa
zovrela ma rozhojdanú
prvomilovanú
opásala ma vodou
prúd nenahradil
ostala som sama
v byte - ticho
prach si sadá ku stolu
aby hľadal víno
do rúk mi ho kvapká
zalepí mi odtlačky
prudko odčervené
von z tunela oparu
spoteného čela
prievan fúka na chrbát
čo som to len chcela
Predstav si, Bacil, že on lyrický objekt básne práve do tej vane so mnou ísť nemohol, o tom to práve je - máš občas trošku jednostranný pohľad - nenechaj sa popliesť ženou vo vani, skús pátrať, prečo je tam sama a smutná. Hm ? :o)
To ja ťa, milý Bacil, prekáram len v dobrom, samozrejme ! :o))
Silvinka: ver mi, aj ja by som ju radšej chcela napísať inak, ale nešlo to, :o)
Teraz som z toho vyšiel ako hrozný človek ktorý myslí iba na... čo možno nie je až tak ďaleko od pravdy... pravdou je, že viem, že to o tom nie je - je to o myšlienkách... ktoré sa rodia vo vani... nuž a predstava mladej mysliteľky vo vani... no nič ;-))
Konstantinidisová
22. 06. 2001
Ktorý chap by teraz nechel
hojdať sa s Tebou vo vani
lepšie než plávať v Amazonke
(aj tak je plná piraní)
Bixí........ naozaj neverím, že nejaký muž, ktorý bude čítať túto báseň, aspoň na okamih nezatúži vliezť do tej vane za Tebou :-)) samozrejme tip...
hojdať sa s Tebou vo vani
lepšie než plávať v Amazonke
(aj tak je plná piraní)
Bixí........ naozaj neverím, že nejaký muž, ktorý bude čítať túto báseň, aspoň na okamih nezatúži vliezť do tej vane za Tebou :-)) samozrejme tip...
Bixí, nejsem chlap a ani tak nikam nelezu... já vím, že o tom to není...
Čo si to len chcela....
Pozor na privan a na bacily ;-)))
moc krásně *****!!!!!
Bixi, v polovici básne nastal totálny zlom. Nesieš svoju dušu na dlani, pozor, nech Ti neublíži vietor. Sestrička, tá báseň je... No povedzme, že by som ju chcela od tej polovice počuť inak. Ale slová si vybrala pekne. :o) MTR!!!
prach si sadá ku stolu aby hľadal víno - ja si sadám k počítaču, aby som ti povedal, že opäť raz ma tvoj uhol pohľadu na veci nevidené iba tušené (zrejme zahalené tou parou z kúpeľa) transponoval do stavu poetickosti a preto na, kytičku plnú tipov. :-))
Bixinka, neviem, čo si chcela, ale já chcem (na rozdiel od Bacila) iba jedno: Kliknúť na TIP.