Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte selazenske oplatky
16. 06. 2001
0
1
1169
Autor
Niniel
Kdyby ledé dokázali oddělit city
od fyzických potřeb,tak lehce, jako
se oddělují Lázeňské trojhránky,
měli bychom to na světě mnohem lehčí ...
1 názor
Hmmm ty trojhránky mají něco do sebe....stejně, jako cit, nebo fyzické potřeby....myslím, že by se ani jedno oddělovat nemělo..mňam...mlask..:-))))
A jste si jistí, že by to bylo až zase tak skvělé? Fyzické potřeby sice nejsou možná tak ušlechtilé jako city, ale žít jen z citů bych nechtěl.
diky lidi,vase nazory jsou super..Prisla jsem sem na pismaka jako uplny novacek pred par dny abych si tak trosku vylila srdicko,ale takhle supr lidi jsem necekala:)))Dik ...
Oddělit city od fyzických potřeb? To nejde. Nemůžeme změnit to, jak jsme byli stvořeni.
A prave na to tenhle citat narazi!!Kdyby to slo,jak by to bylo jednoduche:))
Mě se ty vrstvy od sebe nikdy odlepit nepodařilo ... vždycky jsem je dřív sněd :) ... a stejně i v životě
Konstantinidisová
16. 06. 2001
protože jsi takovej ten přízemní človíček...ale nevadí, i bez Tebe je filosofů až moooc:-)))))
Konstantinidisová
16. 06. 2001
áááááááááááá...tušil sem, že to nemám říkat...no tak se nám hned nehněvej...ňo..chich:-)))))))))
Ty víš, že to tak nemyslím...teď už jo:-))