...a ty myslíš, že ostatní jsou na tom nějak jinak? víš co já mám kolem sebe věcí, který dělám a na který se dostává nebo nedostává čas? ...ono jde hlavně o to, na co si čas udělat chceš. ale jo, asi v tom máš jasno, do toho těžko někdo může mluvit.
Myslím, že většina lidí si jen namlouvá, že nemá čas. Znám spoustu takových. Když jim vyjmenuju, co všechno se snažím stíhat já, většinou uznají, že
takhle na tom přece jen ještě nejsou :-))
Ne, to není o štěstí. Podívej, do vztahu člověk musí investovat čas, myšlenky a energii. Já čas nemám vůbec, myšlenky mám rozlítané po té spoustě věcí, co v životě dělám (věř mi, není jich málo) a energie je jaksi opustila. Byl by ode mě podvod, kdybych se hlásil k tomu, že ještě chci budovat nějaký vztah - lhostejno, jestli starý, nebo nový.
Sebelítost? Nemyslím, že je to sebelítost. Možná je to trochu pohodlnost, a snad i vzrůstající pocit, že došlo k rovnováze, která konec konců může zůstat tak jak je. Zní to asi divně, ale mně opravdu nepřípadá, že bych cítil potřebu nějakého kroku, ať už jakýmkoli směrem.
...třeba teď... ale co když ten bolavej zub přebolí a přijde chuť na něco jinýho? pak už opravdu nepůjde jen o tebe... no tak teda hodně sil pro překonání tý pohodlnosti....
Nejsem takový masochista, abych znovu dráždil nerv, který už naštěstí nebolí :-)
a jak víš, že zase bude dráždit? každou bolest přece cítíš jinak a tak je to i v ostatním....musíš najít to odhodlání.
věčně hledat
se štěstím se shledat....
...a je to všechno jenom o manželství?
Co když prostě po čase lidi berou vše jen jako samozřejmost? A pak přijde to hluchý místo, jenže když člověk chce a malinko v sobě najde tu chuť toho začátku, tak udělá hodně proto, aby se lecos změnilo. A třeba to nebude jako kdysi, ale bude to jiný a třeba i hezký. Jenže na to musí být dva....a překonat někdy svou vlastní hrdost a tvrdohlavost, je moc těžký.....
Když to dojde příliš daleko, už to zpátky ani nejde. Nebo skoro nejde? Nevím... to, co Ty, Lotosko, mi už za posledních pět let povědělo mnoho lidí, jenže skutečnost je skutečnost a rady jsou rady. Já ani nevím, jestli se ještě
chci někam vracet. Žít spolu, ale přitom každý zvlášť, je v mnohém jednodušší. Je mi čím dál méně jasné, proč mám vlastně chtít něco vracet. Vždyť já vlastně nejsem nešťastný, sice ani šťastný, ale nacházím se v jakémsi stabilizovaném stavu - proč ho měnit?
...proč ho měnit? třeba právě sám pro sebe. Já vím jaký to je, když už se nechce. Ale neutápěj se v sebelítosti a začni s tím něco dělat. Nejde přece jenom o tebe! A když to opravdu nejde a je to oboustranný, buď ten kdo udělá první krok, ať už to bude jakýmkoliv směrem. Aspoň mě to pomohlo. život přece nežijem právě pro tu jednoduchost:-)
Bacile, ach bacílku,
nemám na splín vakcínku...
Tak Ti držím pacinku,
bys našel meducínku...
DRŽÍM PALCE!
░▒▓-_-▓▒░
Petulo... zkoušel jsem... teď už mi to nějak moc nejde... dělám jí naschvály, i když vlastně nechci... a když někdy chci se otevřít, tak to ona zkazí... a když se chce otevřít ona, zkazím to já... je to celé jakési pomaťhané, no nic.
Ahoj Bacile! :-)
No, pokud se necháš otrávit věčným mytím nádobí, sháněním malíře pokojů a kupováním toaleťáku, pak tu něco chybí...
Ne, i když je doma občas 'Itálie' a občas 'bobřík mlčení', není dobré se zavřít do sebe. Jistě, je nutné, ŽIVOTNĚ NUTNÉ, mít i před partnerem svoje hájené území, ale:
...
stráven časem
usedám
a neřeším
zavřu oči
zavřu uši
mozek zavírám
...
nepomáhá...
:-(
Vyzkoušela jsem si to... Je dobré být spolu. Alespoň někdy. Vyhodit z hlavy potomkovu čtyřku na vysvědčení, vykašlat se na nevyluxovaný koberec a občas se usmát, pohladit...
I to nádobí se myje lépe ve dvou!
HLAVU VZHŮRU!
░▒▓-_-▓▒░
...znám tak dobře...moc se mne dotkla...
Lubi, ďakujem... budem o tom veľmi premýšľať...
ach, asi takto to je: na zaciatku je láska, či skôr omámenie, čo trvá krátko, potom dlho dlho dlho trvá málo prelínania a až keď sa dvojci pošťastí dostať za túto hranicu pride aj porozumenie a pocit spolupatričnosti. Myslím, že keby nebolo detí, málokto sa dostane až sem. Avšak z toho kruhu nie je úniku, ak sa to aj pokúsiš zmeniť, prídeš na to, že je to o tom istom. A nemôžeš začínať donekonečna... to sa radšej tešiť na tú starobu vo dvojici... Veľký tip
...smutná, moc...
(ten obrázek skořápek ořechu je ohromný, *!)
klasicka vize manzelstvi... opisal si to vsak uzasne... aj tak si vsak myslim, ze manzelstvo moze byt aj o inom nez len on umyvani riadu a vynasani smeti, o nepochopeni a postupnom odcudzeni... co tak laska, porozumenie a pocit, ze nakoniec k sebe asi predsa len patrime a neviem si predstavit aky iny blazon by to som mnou vydrzal... na svete je vzdy lepsie dvom...
ovsem tvoja basen je ********
Junkie_23 samozřejmě to tak je, ALE...
Je to opravdu takové ?!? :-/
každopádně - Ť :-)))
Zdá se, že o tom píšeš z vlastní zkušenosti...I tohle si beru jako varování a nikam se neženu. Ale já se stejně nikdy nikam nehnal...:)
Přijmi TIP od starého mládence.
O.K.
A TIP od starého ženáče :o)
Bacilí, taky nehodlam nikam spechat :o))
*
Tak na to se vážně netěšim :)
jo...tip
vim o cem pises auz moc dobre