Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se(Ne)věřím
17. 03. 2008
5
16
3447
Autor
Milly
Nevěřím Ti do větví
propíchal jsi pohledem
mé oblačné ptáky
splaskli
mříží protekli
***
Nevěřím noci pláč
a den se rozpad na kousíčky
Nevěřím noci pláč
z ramen mi rostou malé svíčky
***
V srdci mi klíčí dlaně-
to proto,
že věřím na ně
***
A v srdce padá splín
zakopat sekyru nedůvěry
Nevěřím očím pavoučím
(mimo chvil, kdy se do mých smějí)
***
propíchal jsi pohledem
mé oblačné ptáky
splaskli
mříží protekli
***
Nevěřím noci pláč
a den se rozpad na kousíčky
Nevěřím noci pláč
z ramen mi rostou malé svíčky
***
V srdci mi klíčí dlaně-
to proto,
že věřím na ně
***
A v srdce padá splín
zakopat sekyru nedůvěry
Nevěřím očím pavoučím
(mimo chvil, kdy se do mých smějí)
***
16 názorů
Lakrov: no jo...- nevim, jstli mi sedí, nesedí- zkrátka mě napad, tak jsem ho tam napsala.. :-))
Anebo proto, že je jich hodně..? ;-) (ale spíš kvůli tomu, že je věnovaná)
Slovo splín mi (tu) nějak nesedí.
A proč nevěřit očím pavoučím?
Možná je jejich pohled stejně vnímavý, jako pohled očí chobotničích. Jen jsou příliš droboučká na to, abychom se do nich mohli zahledět.
Ale ne, tím chci říct, že ve mně nejsou myšlenky, které by stálo za to propagovat ven...
V Tobě, Milly, i ve Tvých dílech myšlenka určitě je, jen mám pocit, že stále tatáž, nehledej pramen, zastav se a vykopej studnu...
Mno, počkej, tím chceš říct, že ve mně nejsou žádný myšlenky, či co? .-)
Já tam myšlenky vidím.. a když ne vždycky jasně, tak mi to pokaždý nevadí.
+ pro mě to neni tak jednoduchý většinou..- běžně ne..- asi nejsem umělec, no. :-)
hmm.. a připomněls mi darkskyho "Moudivláčka"
"...sladko na špičce jazyka po plibku mívám..." :-)
(Google vyhodil různé odkazy.. :-)), nicméně nalezla jsem..)
hmm.. a připomněls mi darkskyho "Moudivláčka"
"...sladko na špičce jazyka po plibku mívám..." :-)
(Google vyhodil různé odkazy.. :-)), nicméně nalezla jsem..)
hmm.. a připomněls mi darkskyho "Moudivláčka"
"...sladko na špičce jazyka po plibku mívám..." :-)
(Google vyhodil různé odkazy.. :-)), nicméně nalezla jsem..)
Jen tak rýmovat je snadné, ale dát slovům myšlenku, to musí mít člověk z čeho brát, i prázdný sud duní přesvědčivěji, byl-li kdysi plný...
Jiříku, a copak Ti provedla? .-)
Mno jo, pro někoho je asi lehký jen tak rýmovat....- já jsem ráda, když mě cosi osvítí a něco mě samo od sebe napadne. :-) (psáno to bylo v noci- a poslední v ospalém ránu ještě se zalepenýma očima ;-))
Díky, lidi, chtělo by to poděkovat tkalcovi za to, že ve mně tohle klíčení vyklíčilo.. :o)
Nevěřím ňadrům Tvým
však upřímností
vábí mě
Tvůj klín.
Na jazyku slano
a v duši klid
modlitba za nyní
ospalé ráno.
Never More
17. 03. 2008
nejvíc se mi líbí třetí a k poslední jsem ještě před čtvrt rokem měla strašně blízko. celé moc povedné