Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOBAVA
22. 03. 2008
14
22
2949
Autor
eleja
nosím tě
pod žebry
intenzivně
a mám trochu
strach
až jeden z nás
zjístí
že chceš ven
půjde do kuchyně
pro nůž
22 názorů
zblblýptáček
11. 05. 2010
je to hezký a myslím, že tomu i rozumím:) což se mi obvykle nestává......tip.
děkuju, je to příjemné něco takového číst (po dlouhé době, co jsem nic nepsala)
Predrag_Tomič
10. 04. 2008
assez: já neříkala, že nemyslím, ale že se snažím nemyslet :-)
jiří: :-*
díky
silná slova proti zlym okolnostem..kazdopadne mi uz nenamluvis,ze na to nemyslis.. jinak je hezka:-)
jiří: protože tam tak má být ;-)
ilustrace se mi nezobrazuje, kde je chyba?
tak jenyčku, a máš to, teorie podlomená...ale pokus supr, a rajčata...nojoooooo, chápu, tak pšššššt
DJ: slovo intenzivně používám celkem běžně a pro mě tam být prostě musí :-) jinak tajemno zamýšleno nebylo, naopak mi to přijde docela explicitní.
pété: těhotenství naštěstí ne :-D
Honzyk: mému příteli nohy nesmrdí.
..no, protoze jsou ceveny jako krev a strika z nich stava...takovy predznamenani....ale nikomu ani muk !
Pusa na vamek!!!!
..no, ja to vidim jednodusejc: holka a kluk maj pucenej byt, sedej rano u snidane a ta holka najednou zjisti, ze kdyz s nim je v jednom byte, teda MELA BY BYDLET, tak ze teda ne...muzou mu treba jen smrdet nohy....nekery lidi to maj ni jako nemoc...tak kraji rajcata na tousty a todle si rika, no...**
Docela zajímavá báseň - má napětí, je v ní něco tajemného a nevyřčeného ... Osobně mi vadí dvě věci: Slovo intenzivně se mi nelíbí v kontextu básně zvukově ani významově - přijde mi říliš strojené a vyumělkované. Druhá výtka je obecnější a zásadnější: jak jsem již napsal, tím, že obsah nevyřčený, má to náboj určitého tajmena, ale zároveň mi to přijde až příliš neurčité a jakoby "uhýbající", možná, že to tajmeno je až příliš chtěné ...