Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOslaď si můj sen
27. 06. 2001
7
0
874
Autor
polemik
Vem cukr a syp
házej tam kostky
rozmáčej homole
jednoznačným chcitem
tam burzy se hroutí
když zaručují zprávy
že se posraly perlorodky
a Evropa ječí do kroku
jedinečné nespoutané
předspontánní pochopení
má země ta holka
s culíkem a důlky
obnažena od ucha k patě
přemýšlíme v nich
co porodí z podvědomí
vykasaná proplácaná gheta
ležíme v přítulesti
zapojeni do zásuvky
vcítěni do fascinací
prodáváme si jazyk
záminulostí do pobudoucnosti
naše histerorie končí
nepřímým Danajským darem
minutu po Pyrrhárně mas
samoou nad sebou vládnem
... zdá se mi to, nebo ne ... množí se to , nebo ne? ... ale jedno je jisté ... "imbecilum a debilum" se šířííí neuvěřitelně rychle .. by přímo geometrickou řadou ... člověk by řekl: uřízneš huse nohu, přestane chodit a ono té mrše narostou další tři nové:-)))))))))))))
ehm .... jinak, krom toho, že bych Ti chtěl opětovně a od srdce vyznat lásku a projevit tak nejen v soukromí, ale přede všemi své nejvroucnější city, jsem chtěl i popřát krásný den a aby se Ti vedlo taky tak dobře jako mě .... poslední co bych Ti chtěl popřát je neutuchající fantazie a originalita při výběru nových nicků .... v jedné knize jsem četl, že každý člověk je jedinečný, ANO .. Ty jsi skutečně originál!!!!:-))))))) .... je mi to až žinantní, ale rád bych tě teď objal:-)))))))))))) .... u srdíčka se cítím jako Vinetou, když potkal svého bratra .. BRATŘE!!!!!!!! .... :-))))))))))
A nyní pár drobných, přesto však konstruktivních poznámek k básni, za které vděčím právě Tobě, můj bratře, můj učiteli: Už nepiš!!!! .. .. i přes kritiky, které jsem od Tebe převzal si dovolím jednu ryze vlastní ... Začal jsi psát o trochu lepší a i myšlenka je nejen jasnější, ale i aktuální a věcná, ikdyž se divím a to přiznávám, že dílko pochází z Tvé "ruky" ... nečekal bych to od Tebe .... za dílko rozhodně TIP!!!
líbí se mi tahle báseň, "jednoznačným chcitem" - to je zdařilý slovo, aspoň dle mého skromného a poezie neznalého názoru :-))