Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽár lásky
07. 04. 2008
6
31
1442
Autor
Bluedragon
Vždy když tě spatřím Boha proklínám,
marně se pohledům tvých očí vyhýbám.
Jsi moje světlo a nic než tvůj žár nevnímám,
letím vstříc smrti a oslněné oči přivírám.
Jsem noční můra světlem zmámená,
vždyť víš co pro mne plamen svíčky znamená.
Jsi blízká a přitom stále vzdálená,
prolétám ohněm, dvě křídla v uhel spálená.
31 názorů
Mně přijde, že slovo "láska" spíše zvyšuje počet negativních kritik v případě špatného uchopení...:-) Všichni jsou konkrétně na toto slovo a jeho slovní okolí nějak přecitlivělejší:-). To špatné uchopení ovšem není tvůj případ:-).* Jen zkus více užívat štěpných rýmů:-).
Bluedragon
09. 05. 2008Bluedragon
28. 04. 2008
Já už vím! Shrnula jsem své dojmy u tvé první básně. jsem to ale skleróza artróza! Omlouvám se.
Mám neodbytný pocit, že tohle jsem už četla, že jsem dokonce na to napsala kritiku(nenadšenou). A přece se tu nenacházím. To je mi ale záhada!
není co dodat***
snad jen, že přesně takhle dokáže láska spalovat a bolet, ale já za to Bohu děkuju
Pane modrý (a dál mé vědomosti nestačí) tyhle verše jsou příliš obyčejné, jediné kouzlo bych mohla v trošku podařenějším obratu najít ve třetím verši. Ale to jsem jen já.
Bluedragon
11. 04. 2008
Má to náladu - ale vadí mi, že vynecháváš čárky, kde by podle mne měly být - např. po "spatřím" - 1. řádek, 6. řádek po "víš", atd.
Navíc mi to osobně tady přijde nějak neukončené - jako když má ještě něco následovat - ale toho si nevšímej, myslím, že tu máš, co říct :-))
D.
Bluedragon
08. 04. 2008Pišta_Hufnágl
07. 04. 2008Pišta_Hufnágl
07. 04. 2008Bluedragon
07. 04. 2008Bluedragon
07. 04. 2008Bluedragon
07. 04. 2008
jo tak tady tohle moc neprochazi:))
i kdyz to neznamena ze je vsechno co prochazi dobry a naopak..
zkus si to tu procist a uvidis sam..
a davej aspon avi..staci kdyz kliknes na jmeno v tom ramecku dole..
Bluedragon
07. 04. 2008
se obcas stane ze clovek zamrzne:))
ne si delam srandu mi to jen tak pripadlo tot vse
Bluedragon
07. 04. 2008
mi to pripomina pripitomely texty nekterejch popovejch skupin..tech rozedranejch nactiletejch:))
...hele, jak muzes litat, kdyz mas spaleny kridla...?
....a jedna publikace stacila az az....dik.